Zatrzymujący się program / Win Vista

Witam,

mam problem z programem Business Everywhere, aktualna wersja pod Vistę. Około miesiąc temu gdy pierwszy raz zainstalowałem to oprogramowanie, mogłem bez problemu korzystać z internetu. Jednak jakieś dwa tygodnie temu, program zaczął wyrzucać błędy. Przy uruchomieniu wyświetlana była informacja że program connectivitymanager.exe przestał działać i nie można nawiązać połączenia z siecią. Reinstalacja oprogramowania, przy wcześniejszym przeskanowaniu dysków CCleanerem nie daje skutku. Cały czas to samo.

Co zrobić? Wklejam log z OTL:

http://wklej.to/ad3I

Podczas pracy OTL, gdzieś w połowie, program zaciął się - wyskoczył standardowy “brak odpowiedzi” ale wznowił działanie, potem natomiast pojawiła się informacja że: “plik lub katalog /Program Files/Synaptics/Syn TP jest uszkodzony i nie nadaje się do odczytu” jednak program dalej prowadził skanowanie.