zawiesza mi sie komp , podczas zamykania wyskakuje mi ze nie może zakończyć pracy explore.exe na wyszukiwarce pokazuje mi że nie ma programu aby ten pli otworzyć, czy ktos może mi cos na ten temat powiedziec , jestem w tym zielony
Jaka konfiguracja komputera - czy zrobiłeś scan komputera na obecność szkodników- wirusów.
płyta athlon 3000+ procek athlon 2000+ graf geforce fx 5200 mam antywir parasolkę
Jaki system XP co to za antywir parasolka - nazwa i czy zrobiłeś scan na obecność wirusów.
xp profesional, antivir xp , formatowałem już dwa razy kompa i skanowałem
Zrób tak:
- Dokładnie przeskanuj dyski antywirem uaktualnionym + ad-aware 1.05, później odłącz się fizycznie od internetu.
2.Zrób reset biosu - ustawienia defaults.
3.Sformatuj partycje systemową
4…Wgraj system XP z SP1 i sterowniki + poprawki systemowe na wirusy Blastera i Szassera.
5.Wgraj antywirus.
- Dopiero podłącz się do internetu i sprawdz.
Najpierw poczytaj Forum jest tu bardzo dużo informacji na ten temat lub użyj wyszukiwarek.
Klient czepiasz się każdego słowa nic nowego nie wnosząc.
A czy wszytskie podzespoły są sprawne :?:
Podzespoły to znaczy co bo się zabardzo nie znam.
A co to jest plyta systemowa w menadzer urzadzen ??
Jak ?? skoro nie ma internetu
Podobna spiewka do tej u gory…
Ale mnie tym postem rozbawiles
Chodzi mi czy czasem nie ma jakichś fizycznych uszkodzeń podzespołów. Podzespołami są np. płyta główna, twardy dysk, karty rozszerzeń itd. Możliwe, że masz coś z pamięcią. Najlepiej sprawdź jakieś inne sprawedzone ramy
Jak masz plombe na jednostce centralnej to posprawdzaj tylko kable i zrób co napisałem, ważne jest aby przed ponowną instalacją XP nie zostały żadne szkodniki na wszystkich dyskach.
Jeśli nie oplombowany wyczyść złącza kart i pamięci i dobrze je osadz.
Pytałeś o płyte systemową w menadzeze urządzeń jak masz konflikt to odinstaluj, restart i system ponownie zainstaluje potrzebne sterowniki.