będę bardzo wdzięczny za pomoc. Ostatnim czasem komputer zawiesza mi się samoistnie w trakcie pracy. Sprawdziłem dziennik systemu i pojawiają mi się czerwone błędy. Najczęściej są to:
dhcp (identyfikator zdarzenia 1000 - Komputer utracił połączenie dla swojego adresu IP 192.168.2.100 na karcie sieciowej o adresie sieciowym 0022B06A53E1)
Service Control Manager (identyfikator 7000 - opis błędu: Nie można uruchomić usługi nVidia WDM Video Capture (universal) oraz Nie można uruchomić usługi nVidia WDM A/V Crossbar z powodu następującego błędu. Nie można uruchomić określonej usługi, ponieważ jest ona wyłączona lub ponieważ nie są włączone skojarzone z nią urządzenia.)
CDROM (ID 11 - błąd: Sterownik wykrył błąd kontrolera na \Device\CdRom1.)
Disk (id 51 - opis błędu: “Podczas operacji stronicowania wykryto błąd urządzenia \Device\Harddisk1\D.”)
System Error (id 1003: opis: Kod błędu 10000050, parametr 1 e429901c, parametr 2 00000000, parametr 3 bf8b9425, parametr 4 00000001.)
Błędy te, jak myślę, są przyczyną wieszania się komputera. Czy da się to jakoś naprawić bez reinstalki? Dodam jeszcze, że dyski sprawdziłem programem HD TUNE i wszystko w porządku. Podobnie komputer jest przeskanowany programami: Avira Antyvir oraz Malware. Oprócz tego wyczyściłem wszelkie kłopoty z rejestrem programami CCleaner oraz Eusing Free Registry. Na koniec podaję mój log
Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Dodam jeszcze, że w międzyczasie komputer mi się tak fatalnie zawiesił, że każda próba odpalenia go kończyła się fiaskiem. Przy restarcie, gdy pojawiało się czarne okno ładowania windowsa, nie chciał iść dalej, nawet w trybie awaryjnym czy w opcji “ostatniej dobrze funkcjonującej konfiguracji”.
Sprawdziłem jeszcze dodatkowo na wszelki wypadek temperaturę dysków. Mam Samsung SP1634N oraz SP2004C. Skanowanie żadnych bad sektorów nie znalazło. Natomiast temperatura między nimi znacząco się różni. Ten pierwszy ma obecnie 52 stopnie, ale czasami zdarza się, że osiąga nawet 54 i 56 stopni. Ten drugi zaledwie 44 stopnie.
Jeszcze raz bardzo dziękuję za zainteresowanie moim problemem. Gdybym miał wykonać jeszcze jakieś skanowania proszę napisać. Pozdrawiam serdecznie
Sterowniki też zainstalowałem nowe. Bardzo Panu dziękuję za pomoc, to bardzo miłe z Pańskiej strony! Teraz już chyba wszystko jest dobrze. Ale proszę o kontrolne sprawdzenie tych logów.