Zawieszanie komputera. Problem z dhcp i inne

Szanowni Państwo,

będę bardzo wdzięczny za pomoc. Ostatnim czasem komputer zawiesza mi się samoistnie w trakcie pracy. Sprawdziłem dziennik systemu i pojawiają mi się czerwone błędy. Najczęściej są to:

dhcp (identyfikator zdarzenia 1000 - Komputer utracił połączenie dla swojego adresu IP 192.168.2.100 na karcie sieciowej o adresie sieciowym 0022B06A53E1)

Service Control Manager (identyfikator 7000 - opis błędu: Nie można uruchomić usługi nVidia WDM Video Capture (universal) oraz Nie można uruchomić usługi nVidia WDM A/V Crossbar z powodu następującego błędu. Nie można uruchomić określonej usługi, ponieważ jest ona wyłączona lub ponieważ nie są włączone skojarzone z nią urządzenia.)

CDROM (ID 11 - błąd: Sterownik wykrył błąd kontrolera na \Device\CdRom1.)

Disk (id 51 - opis błędu: “Podczas operacji stronicowania wykryto błąd urządzenia \Device\Harddisk1\D.”)

System Error (id 1003: opis: Kod błędu 10000050, parametr 1 e429901c, parametr 2 00000000, parametr 3 bf8b9425, parametr 4 00000001.)

Błędy te, jak myślę, są przyczyną wieszania się komputera. Czy da się to jakoś naprawić bez reinstalki? Dodam jeszcze, że dyski sprawdziłem programem HD TUNE i wszystko w porządku. Podobnie komputer jest przeskanowany programami: Avira Antyvir oraz Malware. Oprócz tego wyczyściłem wszelkie kłopoty z rejestrem programami CCleaner oraz Eusing Free Registry. Na koniec podaję mój log

http://wklejto.pl/99811

Będę bardzo wdzięczny za pomoc i rady.

Pozdrawiam

Adam

Pobierz OTL otl-gmer-rsit-dds-inne-instrukcje-t370405.html przeskanuj daj log OTL.txt oraz Extras.txt.

:slight_smile:

Bardzo dziękuję za chęć udzielenia mi pomocy.

Zgodnie z poleceniem przesyłam extras.txt:

http://wklej.to/E0iTq

oraz otl.txt:

http://wklej.to/VVqr4

Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Dodam jeszcze, że w międzyczasie komputer mi się tak fatalnie zawiesił, że każda próba odpalenia go kończyła się fiaskiem. Przy restarcie, gdy pojawiało się czarne okno ładowania windowsa, nie chciał iść dalej, nawet w trybie awaryjnym czy w opcji “ostatniej dobrze funkcjonującej konfiguracji”.

Sprawdziłem jeszcze dodatkowo na wszelki wypadek temperaturę dysków. Mam Samsung SP1634N oraz SP2004C. Skanowanie żadnych bad sektorów nie znalazło. Natomiast temperatura między nimi znacząco się różni. Ten pierwszy ma obecnie 52 stopnie, ale czasami zdarza się, że osiąga nawet 54 i 56 stopni. Ten drugi zaledwie 44 stopnie.

Jeszcze raz bardzo dziękuję za zainteresowanie moim problemem. Gdybym miał wykonać jeszcze jakieś skanowania proszę napisać. Pozdrawiam serdecznie

Adam

OTL w oknie Custom Scans-Fixes (własne opcje skanowania/skrypt)wklej następujący skrypt:

Kliknij w Run Fix (Wykonaj scrypt). Zatwierdź restart komputera.

Pokaż log z usuwania.

potem nowy log OTL robiony opcją Run Scan (Skanuj)

zmiana taśmy i sprawdzić jej dociśnięcie

wgraj do DVD najnowsze firmware

wejdź na http://www.nvidia.pl/Download/index.aspx?lang=pl

Opcja 2: Automatyczne wykrywanie sterowników NVIDIA >> Sterowniki graficzne (czekaj aż przeskanuje i pokaże wynik)

pobierz i zainstaluj sterownik

:slight_smile:

Wszystko zrobiłem zgodnie z instrukcjami. Już mam wrażenie, że komputer lepiej działa. Jeszcze się nie zawiesił, a chodzi od rana :slight_smile:

Przesyłam log z usuwania: http://wklej.to/0rg4f

oraz nowy log z OTL: http://wklej.to/CzTn7

Sterowniki też zainstalowałem nowe. Bardzo Panu dziękuję za pomoc, to bardzo miłe z Pańskiej strony! Teraz już chyba wszystko jest dobrze. Ale proszę o kontrolne sprawdzenie tych logów.

Pozdrawiam serdecznie

Adam

start >> uruchom >> cmd

sc stop miujg >> Enter

sc delete miujg >> Enter

Log wygląda na czysty

Pobierz CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

przeskanuj nim i wyczyść rejestr.

zrób optymalizacje uruchamiania

http://www.bezpieczenstwosystemow.pl/in … opic=116.0

W OTL kilknij CleanUp (Sprzątanie)

przeskanuj

Dr.WEB CureIt! http://www.dobreprogramy.pl/DrWEB-CureI … 12976.html

:slight_smile:

Wszystko wykonałem. Wirusów nie było. Wygląda na to, że wszystko jest już w porządku. Bardzo, ale to bardzo dziękuję za okazaną pomoc! :slight_smile: