Tak jak w temacie. Proszę o sprawdzenie mi loga z Combofixa: http://www.wklej.org/id/120440/
Start => Uruchom => cmd, wpisz i enter
sc delete amd64si
Ręcznie usuń c:\windows\system32\drivers\amd64si.sys
Poza tym raczej nic już nie ma.
Start => Uruchom => wpisz Combofix /u lub ręcznie usuń folder C:\Qoobox i instalkę Combofix z dysku.
Wyłącz na chwilę przywracanie systemu.
http://support.microsoft.com/kb/310405/pll
Wykonaj pełny skan Malwarebytes Anti-Malware, jeśli coś znajdzie - usuń i wklej log.
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& … ntiMalware
Przeczyść dysk i rejestr CCleaner’em
Aha chciałbym dodać że oprócz tego ze komputer się zawiesza to bardzo długo się wylogowuje i ogólnie wyłącza.
Wykonaj co napisałem.
Spróbuj przeinstalować sterownik do karty graficznej.