Zawieszanie się PC

Witam!

 

Od kilkunastu miesięcy mam problem z zawieszaniem komputera, może opowiem co się dokładnie dzieje: Zawsze kiedy włączam PC muszę odczekać z jakieś 20 minut czy się zawiesi czy nie, raz to robi raz nie, jak już się zawiesi i go zresetuje (bo tylko to pomaga) mogę na nim pracować cały dzień i się nie zawiesi, zawiesza się zawsze na początku okres od 10min do 30min. Np, teraz mój komp chodzi 15min i nie wiem czy się zaraz nie zawiesi, jeśli po 40min się nie zawiesi to już będzie działał dobrze przez cały dzień jak wyżej już pisałem, byłem 3 lata temu w serwisie i powiedzieli mi, że części sprawne, że mam coś z Windowsem, formatowałem wiele razy Windowsa i dalej to się dzieje. 

 

Może ma ktoś jakieś pomysły, żebym w końcu ten problem rozwiązał, nawet chce wymienić części od PC, nie wiem może podajcie jakieś programy którymi bym sprawdził czy sprzęt jest sprawny (nie znam się na tym)

 

O to mój sprzęt:

Intel Core 2 Q6600 QuadCore 2,4 GHZ 

MSI P35 NEO3-F P35 DualDDR2 

Dysk 500GB WD Caviar ATA 

Palit XpertVision GF 8600GT 512 DDR3 128bit 

Kingston 2x1024 800Mz DDR2

Zasilacz 400W do obudowy był dołączony

 

Jeśli pomyliłem tematy, to sorka.

 

Pozdrawiam.

Mnie to wygląda na zasilacz?

 

Zobacz jak wyglądają kondensatory elektrolityczne na płycie.

 

Zobacz, czy coś się nie przegrzewa?

 

Taki efekt może dawać też uszkodzona karta grafiki.

Okej dzięki za pomoc, wszystko rozumiem, ale jednej rzeczy nie, chodzi o ten kondensatorki elektrolityczne na płycie, jak poznać, że jest coś z nimi nie tak, proszę o wskazówki. Z góry dziękuje.

kondensatory uszkodzone będą wypukłe, a prawidłowe będą płaskie lub wklęsłe

https://www.google.de/search?q=kondensator+uszkodzony&client=firefox-a&hs=J01&rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=QteKU9GQOqj70gXNzoCICQ&ved=0CCsQsAQ&biw=1920&bih=943