Zawieszenie DIAL-UP'a, błąd Connection Tray

Mam taki problem co jakiś zawiesza mi sie całe połączanie DIAL-UP. Mam neo 512 i modem ZXDSL 852, i sparawa wygląda tak że internet ciągnie, ciągnie i nagle połączenie sie przerywa, dwa monitorki wskazujące połączenie wyglądają jak by działały lecz gdy się na nie kliknie nie odpowiadają, gdy chce ponownie uruchomić system, nie chce mi się zamknąć windows cały czas jest moint “Trwa zapisywanie” no i trzeba restartować, próbowałem już wszystkiego: format, inny sytem (VISTA), inny kabel, na wszelkie sposoby instalowałem oprogramowanie do wszystkiego jak i do Płyty głowej tak i do modemu, podłączałem do różnych portów USB i nic nie pomaga, dzwoniłem do NEO sprawdzali rzekomo modem i działa sprawnie, jedyne co mi pozostało to iść z komputerem do serwisu. Lecz może wy poradzicie…

Jeśli korzystasz z aplikacji (do łączenia się z internetem) dołączonej do Neostrady to jest to normalne…

Odinstaluj ten “program” i skonfiguruj połączenie z siecią za pomocą systemowego kreatora (menu START\Panel sterowania\Połączenia lokalne\Kreator konfiguracji sieci. Potem pewno wiesz co dalej.

Jeśli to nie pomoże to trzeba szukać przyczyny gdzie indziej.

No ale mam tak niezrobione, nie używam aplikacji.

menfiz

Rejestrując się na niniejszym forum zobowiązałeś się przestrzegać jego regulaminu. Niestety, w tym momencie łamiesz go nie tytułując poprawnie tematu. Proszę więc zapoznać się w pierwszej kolejności z całym regulaminem forum, a następnie używając przycisku zmien.gif

W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika oraz mogą zostać wyciągnięte surowe konsekwencje.