Zawieszka komputera

Witam! Nie mam juz zadnego pomyslu! Pomozcie, a wiec:

Komputer zawiesza mi sie tylko jak wlaczam muzyke i filmy :frowning: (Zawiesza się tak, że musze restartowac komputer).I tylko przy tym. Nawet jak tuner wlaczam to chodzi elegancko. I formatowalem dyski, sprawdzalem temperature procka( jest wporzadku), obczyscilem wentylatorki, wgralem nowe sterowniki i nadal sie zawiesza! :evil: Jesli wiecie oco moze chodzic to odezwijciesie . Bardzo mi na tym zalezy.Dzieki i pozdrawiam z Lublina :slight_smile:

A patrzałes w procesach? Może tam cos “siedzi” i może zajmować uzycie procka!

Hmmm Nie znam się na tym zupełnie. Nie wiem co to są procesy :? . Tez mi sie wlasnie wydawalo ze to coś z prockiem. Chyba będę się musiał przelecieć do serwisu i zabulić $$$ :frowning:

Moze to być wina uszkodzonej pamięci RAM. Przetestuj ją tym programem http://www.memtest86.com/memt32.zip

Damian ale jak uzywa sie tego programiku?? :frowning: I co bedzie pisac jak ram bedzie uszkodzony? Jak mozesz powiedz co mam wpisac w okienku dosowym. Z gory dzieki

Wypakowujesz pliki znajdujące się w pliku *rar bezpośrednio na dyskietke,po czym w biosie ustawiasz botowanie z dyskietki wkładasz ją i uruchamiasz komputer ponownie. Program sam Ci się włączy. Jeśłi znasz odrobine Angielski to powinieneś sobie poradzić. Więcej informacji masz w pliku REDME.txt dołączonym do programu.

Jaki system.

Co używasz do odsłuchu muzyki i oglądania filmów może trzeba wszystko odinstalować i zainstalować inne.

Jak komp w grach i programach się zachowuje.

Szkodniki

Podgląd zdarzeń co za błędy.

Wszystko na forum.

Jeśli masz wondowsa xp nacisnij kombinacje klawiszy alt+ctrl+delete i sprawdz w zakładce procesy. :wink:

Mam windowsa XP.Uzywam media playera, ale wydaje mi się, że nie wazne jakim odtwarzaczem slucha myzyki ;). Gdy wlczam muzyke to poleci pare sekund, a po chwili w glosnikach slysze buczenie i musze restartowac kompa. Przy grach to samo :(. A przy Nero tylko jak nagrywam :evil: