Zawieszony system, brak reakcji po formacie itp


(Marekpietraszun) #1

Witam

Od jakiś dwóch tygodni mam problem z laptopem aristo intel centrino duo 1,6 ghz, 521 ram, windows xp. komp ma juz ponad 3 lata, a dopiero teraz tak się dzieję. a mianowicie, przy zwykłym użytkowaniu komputera, bez szaleństw, czysty użytek pod programy office'owskie, cad'owskie itp. zawiesza się komputer. zawieszenie polega na tym, ze nie wylacza sie system, tylko zawiesza sie to co jest na ekranie, nie reaguje na klawiature, myszke. na nic.

poczatkowo wyczytalem gdzies ze to jakies bledy w rejestrze. przy pomocy programu Uniblue Registry Booster tych błędów znalazło mi prawie 300. usunąłem, zrobiłem tak jak polecał program. no ale to nie pomogło. dalej po włączeniu kompa reagowal zawieszeniem. sformatowałem dysk. zainstalowalem xp od nowa, pochodzil z 15 minut i zawiesil sie znowu. przy kilku koljenych probach reinstalacji windowsa zawieszal sie miedzyczasie, m.in. wtedy gdy trzeba bylo wpisywac klucz xp.

Proszę o pomoc, jeśli komuś przychodzi coś na myśl. może to problem techniczny czy cos? jakies rady przed oddaniem do serwisu?

z góry dziękuje

pozdro


(darian) #2

sprawdż dysk twardy sprawdż smart dysku


(Marekpietraszun) #3

sprawdziłem, tylko nie wiem co z tymi błędami. jakiś bład i ostrzeżenie..

smartm.jpg

Wygooglowałem, ze z takimi błędami dysk do wymiany? prawda?