Zdalnu pulpit w Debian etch

Witam,

czytałem temat http://forum.ovh.pl/showthread.php?t=7146 lecz kompletnie z nic z niego nie rozumiem:

Co to jest Jajko (z kad je ściągnąć) ?

Gdzie wklepać te wszystkie komendy ?

Jak wgrać te NX na serwer ?

Pozdrawiam

Kimi

{ciach}

ostry2007 ,

Rejestrując się na niniejszym forum zobowiązałeś się przestrzegać jego regulaminu. Niestety, w tym momencie łamiesz go nie tytułując poprawnie tematu. Proszę więc zapoznać się w pierwszej kolejności z całym regulaminem forum, a następnie używając przycisku zmien.gif

W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika oraz mogą zostać wyciągnięte konsekwencje w postaci ostrzeżenia.

Jajko- Jądro (kernel), znajduje się ono od razu w systemie i nie musisz go ściągać

komendy wpisujesz w terminalu

A jak przez SSH mam wgrac pliki na serwer i uruchomic ten zdalny pulpit, bo niestety jestem w tym zielony

Pozdrawiam

P.s Przepraszam kaka :stuck_out_tongue:

Wgrywać pliki na serwer możesz poleceniem scp

ok, a te wszytskie komendy co sa opisane na ovh to gdzie je wklepywac ???

ostry2007 , dlaczego nie raczysz dostosować się do mojej wcześniejszej prośby? Ponawiam prośbę. Jeżeli teraz zignorujesz ją, zostaną wyciągnięte konsekwencje wobec takiego zaniedbania.

Jak już pisałem, wpisujesz je w terminalu. Programy->Akcesoria->Terminal (przynajmniej tak to wygląda na Ubuntu, ale pewnie w Debianie będzie tak samo).

Zależy cyz to gnome, kde czy coś jeszcze innego oraz jakiego terminala używa…

Po tym, że nie wie, gdzie wpisywać komendy zakładam, że jest to początkujący użytkownik. W Debianie o ile się nie mylę, domyślne środowisko graficzne to GNOME, a nawet jeżeli doinstalował sobie jakiś terminal, to raczej nie wyrzucałby starego.