Zdjęcia - wygładzenie skóry. Jak?

szukam tutoriala by poprawić zdjecia. dodam, że mam program Paint Shop Pro 8.

Interesują mnie instrukcje raczej po polsku, krok po korku, bo w tym temacie jestem zielona. =(

Byłabym niezmiernie wdzięczna za pomoc =).

Podrawiam serdecznie.

Tego jeden tutorial Ci nie załatwi.Potrzebujesz wiedzy jak posługiwać się narzędziami PSP,dobierać i nakładać kolory,używać pędzli rozmazywania itp.PSP8 nie ma automatycznej opcji wygładzania skóry.Ma ją PSPX i XI.Jesli nie czujesz się mocna w programie zleć lepiej komus kto potrafi to zrobić.

Ps.Nie robię prac na zlecenie. :slight_smile:

aż tyle? no to mnie pocieszyłeś.

a znasz kogos kto by to zrobił?

albo czy wersje X lub XI można sciągnać za free ?

Bezpłatną wersję na okres 30 dni PSPXI możesz pobrać z mojej strony.Jest tam też około setki tutoriali do PSP.

Ja mieszkam w Usa więc trudno mi rekomendować kogos kto by Ci pomógł ale poczekaj trochę.Jest tu dużo swietnych fachowców w Photoshop.Może ktos się zaoferuje z pomocą.

no dobrze. a gdyby jednak nikt się nie zgłosił i musiałabym ściagnać wyzszą wersję, to które tutoriale z tych 89 zalecasz przeczytać wnikliwiej?

reena proszę poprawić błędy - na forum piszemy po polsku.

Większosć.Tutoriale nie nauczą Cię jak zrobić dobry (bo o takim chyba tu mówimy) retusz zdjęcia.Tutoriale nauczą Cię wyłącznie umiejętnosci obsługi programu,zapoznają z narzędziami.Reszta to Twoja inwencja i pomysłowosć.

Krótko mówiąc muszę ruszyć armate, by rozliczyc się z muchą =(.

reena

Można jeszcze pobawić się “łopatologicznie”

Na przykładzie photoshopa, gimpa.

Używasz narzędzia klonowanie - na dużym powiększeniu retuszujesz piksel po pikselu. Niestety, jest to żmudna robota, bo ludzka skóra ma niepowtarzalną fakturę i kolor. Najszybciej, to zrobić zdjęcia na nowo :stuck_out_tongue:

Nie sądzę, żeby komuś chciało się coś takiego robić, chyba że za duże pieniądze.

Jak już pisałam. Mam paint shop pro 8.