…ale go nie zakupiłem, bo jest za duży i “bez możliwości skrócenia bransolety”.
Dokładnie to byłem w Euro Time gdzie po przymierzeniu okazało się że jest lekko za duży i pasowałoby skrócić troszkę bransoletę, ale powiedziano mi że oni takich rzeczy nie wykonują w sklepie i ekspedientka zaproponowała że zostawię pieniądze za zegarek i z zegarkiem udam się do punktu gdzie dorabia się klucze, dokupuje się paski do zegarków, itp… W tym punkcie powiedziano mi że bransoleta jest wykonana ze “stali chińskiej” i nie da się skrócić bransolety.
Wyżej podałem link i czy rzeczywiście jak kupie ten zegarek to nie dam rady sobie dopasować tej bransolety?
no w tym punkcie gdzie dorabia się klucze to tam jest “profesionalny” punkt ksero gdzie nie przyjmują pendrive i dyskietek…
Zamówię ten zegarek na casiomarket.pl gdzie zegarek będzie szedł 2 dni kurierem który jest za free i jeszcze dostane za free jakieś fajne pudełeczko i tam tez mam 10 dni na zwrot towaru a w Euro Time nie ma zwrotów towaru…
…ale jak kupie na casiomarket.pl i potem pójdę do zegarmistrza i skrócę bransoletę to chyba nie stracę gwarancji ?
no raczej nie. Mam inny model Casio, ale na podobnej bransolecie i jakoś bez problemu skróciłem ją sobie w domu. Ostatnie ogniwa bransolety mają wygrawerowane strzałki, a z ich lewej strony otworki. Czymś ostrym (lub śrubokrętem zegarmistrzowskim) można przez te otworki wysunąć “blokadkę” i rozłączyć ogniwo. Nie potrafię tego dokładnie wytłumaczyć, ale skoro w domu zrobiłem to bez większego problemu, to chyba każdy zegarmistrz sobie z tym poradzi.
Ja też mam Casio, który kupowałem w Zibi (dziś m.in. Euro Time).
Sprzedawca bez najmniejszego oporu skrócił mi blansoletę na miejscu. Tak jak mówi PiotrD , taka operacja jest banalnie prosta (jeśli to taka bransoleta będzie) i można ją wykonać np. w domu.
Co do gwarancji to ciężka sprawa, bo oni mają beznadziejne przepisy, typu “wymiana baterii wyłącznie w autoryzowanym serwisie”
Ale obstawiam jednak, że bransoletę można bez obaw spokojnie skrócić we własnym zakresie 8)
A tak swoją drogą to bardzo polecam Ci zwrócić uwagę na długość gwarancji. Ja swój clock kupowałem prawie 3 lata temu. Kilka dni temu zepsuł sie, a w serwisie powiedzieli, że to normalna rzecz, że tryby się zacierają :evil:
Całe szczęście, że dali 3 lata gwarancji bo chyba bym się pochlastał