Zepsute dwa porty/magazyny (?)

Coś mi się stało ostatnio z wejściami USB. Dotychczas, jak wsadzałam tam kabelek z danego urządzenia to wyskakiwało okienko z zapytaniem, czy otworzyć bez skanowania - klikałam że tak i się otwierało okienko z folderem urządzenia. Teraz tak się nie robi tzn. nic się nie otwiera. Sprawdzałam menadżer urządzeń i widać, że jest tam coś nie tak z dwoma magazynami (być może odpowiedzialne za wejścia USB - nie znam się na tym, jedynie domyślam). Gdy próbowałam kliknąć wyszukaj rozwiązanie, bądź zaktualizuj sterownik no to nic nie znalazło. jak można ten problem rozwiązać? Bo często używam urządzeń USB, a teraz to muszę ręcznie wchodzić do nich przez Mój Komputer.

67635307.jpg

Dodane 01.01.2010 (Pt) 11:18

I co, nikt nie wie na forum o co z tymi magazynami może chodzić?

Hej,

Problem nie leży w samym USB, bo wtedy w ogóle nie mógłabyś zobaczyć zawartości dysków USB, pendrive’ów i tym podobnych. Brak uruchamiania jest spowodowany względami bezpieczeństwa, gdyż wiele wirusów uruchamia się dzięki autostartowi. Dlatego polecałbym nie zmieniać ustawień. Oczywiście możliwy jest powrót do poprzedniej sytuacji - dzięki zmianom w rejestrze.

Jeśli chodzi o pokazane na screen’ie urządzenia to pierwsze z nich - to w gałęzi karty sieciowe - to na moje oko elementy jakiegoś programu MS (być może oprogramowania do wirtualizacji), więc tutaj nie stresowałbym się wykrzyknikiem. W końcu zawsze urządzenie można usunąć lub wyłączyć.

W przypadku kontrolera może być drobny problem, gdyż odpowiada on za komunikację między płytą główną, a dyskami twardymi i napędami optycznymi. Coś musi z nim być nie do końca w porządku. Proponuję zainstalować sterowniki do chipsetu płyty głównej, zrestartować komputer - system powinien znaleźć wtedy i zainstalować odpowiednie sterowniki. Jeśli nie, klikasz na urządzeniu Usuń, a następnie restartujesz komputer; przy uruchamianiu kontroler powinien zostać wykryty i poprawnie zainstalowany.

Pozdrawiam,

Dimatheus