Zepsuty laptop acer E 15

Witam,

Mam laptop firmy acer. Został zakupiony ponad 13 miesięcy temu. Gwarancja była tylko roczna i w dodatku na firmę. Ma kilka wad i nie wiem co dalej zrobić. Normalnie ma windows 8 ale tylko jak go dostałam, chciałam sprawdzić jak działa 10. Niestety nie byłam zadowolona i powróciłam do 8. I tu nastąpił problem bo pomimo wyboru języka polskiego mam wszystko po angielsku. Nie potrafię cofnąć czasu. W dodatku moja pamięć powinna mieć 6 GB, ma 2 GB. Jeszcze kilka dni temu popsuła się matryca. A dokładnie nie potrafię go zamknąć ponieważ plastik otworzył się przy zginaniu. I nie wiem czy mam go reklamować do serwisu pomimo iż gwarancja mi wygasła. Proszę was o pomoc i z góry dziękuję. 

Teraz to co najwyżej możesz oddać go do naprawy do jakiegoś serwisu odpłatnie.