Zerowanie dysku

Witam mam problem ponieważ gdy formatuje normalnie kompa to przy 4 % mi sie zacina a szybkim formatowaniem wychodzi normalnie pomozcie czemu sie zaczina przy tych 4%???

Bad sektory? Radziłym Ci w tej sytuacji skopiować dane ze wszystkich partycji i wyzerować dysk.

A jak to zrobic a nie bede kopiowal bo chce wirusa Satylity usunoc;D

Dodane 06.08.2010 (Pt) 12:04

Jak wyzerować ?

pamiętaj musisz sformatować wszystkie dyski bo sality infekuje wszystkie dyski i polecam ci przeczytać to usuwanie-znanych-wirusow-sality-jeefo-parite-virut-itp-t370365.html

Juz to przestudiowalem i gowno a jak chce na awaryjnym to wlacza sie a potem niebieski ekran i wylacza a normalnie dziala…

Programem mhdd. Instrukcja: http://helpc.eu/mhdd-t4463.html Link do prgoramu w instrukcji

Aha i mam jeszcze problem bo nigdy nic nie nagrywalem na plytke to bedzie problem macie tez jakis poradnik jestem w tym zielony…

Dodane 06.08.2010 (Pt) 12:28

i czy jak nagram na ta plytke to nie bedzie w mhdd wirusa sattelity?

adkam12 , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

Nagraj lepiej na nie zainfekowanym komputerze. Co do nagrania płytki, to w programie do nagrywania będziesz miał opcję wypalenia płyty z obrazu iso - wybierz ją, ustaw prędkość 12x i to wszystko.

/edit

Nie musisz nagrywać na płytę - w pliku zip są dwa pliki mhdd32flopy.exe i obraz iso płyty. Możesz włożyć do flopa czystą dyskietkę, uruchomić plik exe i wtedy program wypadkuje pliki na dyskietkę. Teraz wystarczy, że uruchomisz ponownie kompa i w biosie ustawisz boot z dyskietki.

Do jakiego floppa dyskietke tzn plyty DVD bo nie posiadam dyskietki:/?

To nagraj na płytę CD-RW lub DVD-RW.

Ok dziekuję a podczas zerowania dysku nic a nic nie moze sie stać np spalic coś czy coś?:smiley:

Dodane 06.08.2010 (Pt) 15:07

Pomożcie !!

Nie nic się nie stanie.