Czy możliwe jest że po przejściu z Neostrady Plus wersji nielimitowanej (640 kbps) na wersję limitowaną (512 kbps) ilość zerwanych połączeń wzrasta?
Bo od miesiąca mam noą neo+ 512 kbps i ilość zerwanych połączeń wzrosła dwukrotnie, na dodatek nie mają one żadnego powodu (telefon nie jest zajęty itp.)
Ale czy moze to być spowodowane podłąceniem drugiego filtra (tego który umożliwia jednoczesne rozmowy przez telefon i korzystanie z neta?
Mieszkam w domu dwupietrowym, na jednym i drugim piętrze jest telefon, kiedy miałem neostradę 640 kbps filtr był podłączony tylko na pierwszym piętrze, jednak kiedy okazało się że częsciej jest używany drugi telefon podłączyłem drugi filtr.
Czy to może być powodem tak częstych rozerwanych połączeń?
No cóż - jest to możliwe chociaż mało prawdopodobne.
Na sam początek usuń ten filtr przy drugim telefonie i sprawdź czy nadal jest tak samo.
PS. A jak tam szkodniki. Przekanuj system panda active-scan, mks online, ad-aware, spybot, pest patrol.
PS2. Uzywasz aplikacji od TP - podobnie jak kamaa radzę ją usunąć. Skonfiguruj to połączenie tak jak podał kamaa a nastepnie instaluj autoconnect ==> powinien Ci się spodobać.