Zerwanie umowy z Chello

Witam.

Mam problem, związany z niezdecydowaniem mojej mamy. Postanowiła zmienić providera, zanim sprawdziła czy jest on dostępny dla nas. Rozwiązała dzisiaj umowę z Chello. Słyszałem o jakies 3 miesięcznej karze (nie można znowu jej spisać), czy jest jakas możliwość aby ponownie wykupic abonament w Chello, teraz zaraz :slight_smile: ? Nie chce innego provdera, a z Chello mama dzisiaj zerwała… Pomożcie plz :wink:

Jak zerwała to musi podpisać nowa umowę.

Lepiej by chyba było zadzwonić do nich i wyjaśnić sprawę.

jak złożyła rezygnacje to i tak przecież jest miesiąc wypowiedzenia i nie powinno być żadnego problemu w odwołaniu rezygnacji…

Uff to super :wink: Bo już się przestraszyłem :confused: Czyli muszę do nich zadzwonić na bodajże 9480 i wycofać wypowiedzenie umowy tak? I ile mam na to czasu? Bo wolałbym jutro, dzisiaj już nie zdąże :confused:

Tak i jak najszybciej może bycz jutro .Nie powinno być problemu ,na pewno przyjmą syna marnotrawnego :mrgreen: