Czy można zerwać umowa neostrady bez kary? Jeszcze mam ponad rok. Mam prędkość 80 mb, a działa 39 mb, do centrali mam 2 km. W weekendy spada do 15 mb.
Jak osiągasz prędkość 39 Mb/s to wedle regulaminu wszystko jest ok, bo nigdzie nie jest zapisane w umowie i regulaminie świadczenia usługi Neostrada że Orange musi ci zapewnić tę 80 Mb/s. Dokładnie to jest nie 80 Mb/s tylko “do 80Mb/s” A widełki w Neostradzie do 80 Mb/s wynoszą od 20 Mb/s do 80 Mb/s więc skoro osiągasz te 39 Mb/s to Orange i tak nie uzna reklamacji usługi. Chyba że jak napisałeś że w weekendy prędkość spada do 15 Mb/s to wtedy już może zgłosić reklamację usługi.
Co do zerwania umowy, to niestety nie możesz. Musiałbyś im udowodnić, źle działająca usługę z ich winy, żeby bezkarnie zerwać umowę, a to może nie być łatwe zadanie.
Ja też posiadam usługę Neostrada do 80 Mb/s i niestety też nie mam pełnej prędkości. U mnie waha się w granicach 56-58 Mb/s.
Aha, szkoda
Popraw błądzik bo za dużo “do” się wkradło
To jest wręcz nie wykonalne Bo jak miedź idzie pod jakimś budynkiem, a tam jest uszkodzenie to po zamiatane Chyba, żebyś coś takiego udowodnił, ale to musiałbyś komuś tyle dac w łapę, zeby to załatwić, ze już lepiej płacić za dwie usługi przez rok i z tej neostrady nie korzystać jak tak ciebie to wkurza
Szukaj w umowie zapisów o opłatach z tytułu rezygnacji z usługi przed terminem końca umowy.
Jak mam
tak dbam / taki ze mnie dzban.
Można sparafrazować: “Już taki ze mnie leśny dzban”