Zestaw do 1500 zł

Witam wszystkich.
Chciałbym zapytać was odnośnie zestawu, interesuje mnie zestawik do późniejszej rozbudwy.
W obecnym czasie chce kupić zestaw na którym będę mógł grać w Cs Go. Tak jak pisałem zestaw będę w miarę budżetu rozbudowywać. Mój budżet na czas obecny to 1500 zł. Na monitor, klawiaturę, myszkę osobny budżet. Pozdrawiam Darek!

Wysłałbym Ci gotowy koszyk, ale coś się sypie na morele. net i nie można zapisywać.

Za dodatkowe 400 zł masz i3 8100 z płytą Z370. Zdecydowanie więcej mocy, a zestaw wymagałby tylko dołożenia karty graficznej.

@LORDEK Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź, czy te zestawy bez karty graficznej będą działać? Chodzi mi czy będę mógł już pograć? Jestem zielony w tym także pytam.

Pograsz na niskich ustawieniach w takie CS:GO. Za jakiś czas dokupujesz kartę graficzną i się nie musisz przejmować.

Trochę słabszy procesor na filmiku, ale to ten sam układ graficzny. W rozdzielczości 720p bez zająkniecia nawet na detalach średnich.

@LORDEK Dzięki bardzo za odpowiedź, dzisiaj zamówię już wszystko. Pozdrawiam!

Propozycja wyżej jak najbardziej ok, możesz śmiało kupować.

Jeśli będziesz zamawiał zestaw w morelach to możesz sobie dodać do koszyka usługę montażu.
Obecnie sklep oferuje dwie różne usługi montażu.
Pierwsza przeznaczona jest dla osób, które w swoim zestawie nie dokupują dodatkowego
chłodzenia na procesor, lecz zamierzają korzystać z dodawanego przez producenta procesora


to ta usługa.
Druga natomiast została przeznaczona dla osób, które dokupują do zestawu oddzielne
chłodzenie na procesor

W przypadku obu powyższych usług przy zamawianiu zestawu w polu “kod promocyjny” należy wpisać
O44Y129AC8
i naciśnąć obok wyślij. Wtedy koszt montażu zmieni się na 1 złoty, a wysyłka będzie darmowa.
Alternatywnie zamiast montażu możesz dodać do koszyka pendrive SanDisk Cruzer Blade 16GB

Wtedy przy zamawianiu skorzystaj z kodu
WP35ZXZG5A
i postępuj analogicznie jak w przypadku promocji na montaż.

1 polubienie