Zestaw gamingowy do 6 tyś

Hej, na wstępie od razu uprzedzę… Nie jestem sprzętowcem, nie znam się na tym i potrzebuję pomocy. Moim celem jest tak jak w tytule złożenie zestawu do gamingu do 6 tysięcy maksymalnie… Byłoby dobrze zamknąć się jednak w 5500 zł. Poniżej przedstawię swoją propozycję i jeśli to nie problem to proszę o rady co zmienić.
Karta graficzna: Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE 8GB GDDR6
Procesor: AMD Ryzen 9 3900X / AMD Ryzen 7 3800X
Płyta główna: MSI B450 TOMAHAWK MAX
RAM: Patriot 16GB (2x8GB) 3733MHz CL17 Viper Steel
Dysk SSD: Kingston 500GB M.2 PCIe NVMe A2000
Dysk HDD: Seagate BARRACUDA 2TB 7200obr. 256MB
Obudowa: SilentiumPC Armis AR7
Zasilacz: Gigabyte Aorus 850W 80 Plus Gold
Chłodzenie procesora: SilentiumPC Grandis 3 120/140mm
Tak… Wiem… Budżet przekroczony przy obu opcjach procesora jednak liczę na promocje w najbliższym czasie więc nawet małą odchyłkę dopuszczam póki nie mam konkretnych cen w koszyku.
Proszę o sprawdzenie czy taki zestaw ma prawo w ogóle funkcjonować i jakie ewentualnie zmiany trzeba tu wprowadzić. Z góry dzięki za pomoc.

Na moje bardzo fajny zestaw. Z czasem można go jeszcze rozbudować i wymienić procesor na serię 5000. Mnie tylko obudowa się tutaj nie podoba. Jednak to rzecz gustu.

Wygląda całkiem spoko

Fajny, ale… bezpieczniejszym wyborem będzie płyta oparta na B550/X570, nie wiadomo jeszcze czy i które płyty B450 dostaną wsparcie dla ZEN3. A szkoda się na wstępie zamykać na przyszłość.

Poza tym zamiast 3800X/3900X poszedłbym od razu w 5xxx - takie 5800X w grach zjada oba wcześniejsze Ryśki na śniadanie.

Uwaga na Grandisa: zasłania pierwszy bank pamięci. Wybrałbym inne chłodzenie (np. Arctic Freezer 34 eSports DUO).

Budę mam, czterech liter nie urywa. Największy minus to zabudowany panel przedni z niewielkimi wlotami. Może być gorąco w środku, zwłaszcza przy nowych RTXach.

Ja to widzę tak: