Zestaw komuterowy. Prosze o porady

Witam, szykuje się do zakupu komputera zdecydowałem się na zestaw z sugerowanych na styczeń 2010

z mała zmianą, będę brał radeona HD4770 z asusa z chłodzeniem formula i inną obudowę. Czy to dobry wybór? dysponuje ok. 2100zl max 2200 z przesyłkami itp. chciałem trochę pokombinować z OC jednak nie znam się na tym JESZCZE :slight_smile: z tego co czytałem karta i procek nieźle się kręcą. Będę też próbował odblokować 2 pozostałe rdzenie, może się uda.

Jeszcze jedna sprawa co do płyty ogólnie pasuje mi wszystko tylko chciałem taką która ma raid, w przyszłości chciałem dołożyć jeszcze jeden dysk na raid. Podobno bardzo przyspiesza to kompa. Ale nie chciał bym zrezygnować z dobrej płyty na której da się odblokować pozostałe rdzenie Phenoma, żeby zyskać raid. Jakieś rady?

Ja proponuje coś takiego ale niech się wypowiedzą lepiej znający się na tym ode mnie

Wentylator:

-

-


Procesor:

AMD Phenom II X2 550 /3.1GHz, L3 6MB, 80W, BOX, AM3/

320 zł


Płyta główna:

Gigabyte MA770T-UD3P /AMD 770, DDR3 1333/

295 zł


Pamięć RAM:

Kingston 4GB (2x2GB) 1600MHz CL9 HyperX

399 zł


Druga pamięć RAM:

-

-


Dysk twardy:

Seagate 500GB 7200rpm 16MB cache SATAII Barracuda 7200.12

180 zł


Drugi dysk twardy:

-

-


Kieszeń HDD:

-

-


Karta graficzna:

Asus Radeon HD4770 512MB DDR5 /128bit/ HDMI DVI

390 zł


Karta dźwiekowa:

-

-


Głośniki:

-

-


Napęd FDD:

-

-


Nagrywarka DVD:

LG GH22LS50 SATA SecurDisc LightScribe (black)

110 zł


Karta sieciowa:

-

-


Tuner TV:

-

-


Klawiatura:

-

-


Mysz:

-

-


Obudowa:

Cooler Master Elite 335 (Black)

159 zł


Zasilacz:

Corsair 400W [CMPSU-400CXEU]

190 zł


Listwa zasilajaca:

-

-


Monitor:

-

-


Drukarka:

-

-


Kabel do drukarki:

-

-


Skaner:

-

-


System Operacyjny:

-

-


Oprogramowanie:

-

-


Oprogramowanie:

-

-

http://www.gigabyte.pl/products/mb/spec … 3p_10.html “Kontroler SATA 3Gb/s z funkcją RAID”