Zginęła mi karta gwarancyjna


(Kravjec) #1

Zginęła mi karta gwarancyjna z telefonu i teraz mam pytanie czy jakbym chciał go oddać na gwarancje (do plusa) to co mam zrobić?


(xomo_pl) #2

jeśli telefon na abonament/mixa to wystarczy pujść z umową którą podpisywałeś przy zakupie-jest tam wpisany model telefonu....


(Kravjec) #3

no telefon jest na mixa. Czyli jak pójdę z umową kupna to mi bez problemu powinni dać nową kartę, czy tylko przyjmą na gwarancje?


(Danielson) #4

ciężko ci zadzwonić na infolinię i zapytać się co masz zrobić w przypadku utraty karty gwar. :?: Tam na pewno uzyskasz szybką i rzetelną odpowiedź.


(Miettas) #5

Jeżeli masz jeszcze dowód zakupu, to możesz korzystać z napraw na zasadach rękojmi. Do tego gwarancja jest niepotrzebna.


(Kravjec) #6

ostatnio czekałem 45 minut i żaden konsultant sie nie zgłosił. Tylko ta durna muzyczka sobie leciała :?

A co to oznacza?


(Feelek3) #7

Bo to się dzwoni od 21:30 do 22:00 :stuck_out_tongue: wtedy po 2-5min się dodzwonisz :stuck_out_tongue:


(Sebos99) #8

jeśli się zepsuje naprawiasz z tytułu niezgodności towaru z umową. wystarczy mieć paragon. karta gwarancyjna jest nikomu nie potrzebna do szczęścia