Zgubienie paczki


(Stryju51) #1

Witam zakupiłem towar (2 przesyłki) w sklepie pixmania.com za przesyłkę zapłaciłem bardzo drogo bo zależało mi na czasie . towar miał być do 5 dni roboczych. Po tym czasie przyszła jedna (tańsza paczka) a 2 nie otrzymałem więc zadzwoniłem do firmy kurierskiej ,,dascher'' zapytać kiedy będzie , Oni odpowiedzieli mi że takowej paczki w ogóle nie przyjmowali , zadzwoniłem więc do pixmania.com oni odpowiedzieli że przesyłkę wysłali na 100%. zadzwoniłem następnego dnia co słychać z moją paczką oni powiedzieli mi że oddadzą sprawę do kuriera . Po 2 dniach otrzymałem e-mail że złożyli reklamacje u kuriera i sprawa potrwa do 10 dni roboczych , po tym czasie albo wyślą mi towar towar albo zwrócą mi koszty .

Moje pytanie czy w tej sytuacji mogę ubiegać o zwrot kosztów przesyłki, jak tak to u kogo?? ( u pixmani czy kuriera) ??

Jeśli nie to jakie kroki mogę podjąć abym wyszedł z tej sytuacji korzystnie.

Z góry dziękuję za odpowiedź .


(scripter1) #2

Reklamację niedostarczenia przesyłki może składać tylko nadawca (zarówno gdy szła kurierem jak i przy usługach poczty polskiej).

Ja bym na twoim miejscu poprosił sprzedawcę o kopię dowodu nadania przesyłek oraz kopię złożenia reklamacji (powinni mieć taką) a po otrzymaniu ich czekałbym na rozwój sytuacji.