Dzień dobry.
Bardzo proszę o sprawdzenie logów - w dziale “Problemy z oprogramowaniem” nie udało mi się uzyskać pomocy.
Podczas wielu prób instalacji Imaging Edge Desktop w okienku wszystko gotowe, mam tylko przyciski “Wstecz” i “Anuluj”. Brak “Zainstaluj”. (Dodałem do listy dozwolonych). Ponadto jeszcze nigdy nie udało mi się zaktualizować Vivaldi - “Uruchomienie instalatora nie powiodło się”. Muszę więc instalować na nowo -na szczęście nie tracę przy tym bardzo ważnych zakładek. Bardzo proszę opomoc.
Niestety. Mam najnowszą wersję Win10, skorzystałem z funkcji Naprawiania uszkodzonych plików systemowych. Faktycznie, znaleziono i naprawiono uszkodzone pliki systemowe, lecz bez efektów zarówno z Imaging Edge Desktop jak i z Vivaldi
Nie masz najnowszej wersji Win10! W Twoim logu FRST widnieje: Platform: Windows 10 Pro Wersja 1909 18363.900 (X64)
i przydałoby się zaktualizować system do wersji 2004.
WU widać mu nie zaleca np. wykryte Bluetooth: mysz + klawiatura + słuchawki i możliwe będzie działać 1 z 3; pewnie niewygodnie będzie je na zmianę wyłączać lub mową obsługiwać Windows 10 jak się to robi pierwszy raz.