Zgubiłem niezbędne pliki

Dzień dobry.
Bardzo proszę o sprawdzenie logów - w dziale “Problemy z oprogramowaniem” nie udało mi się uzyskać pomocy.
Podczas wielu prób instalacji Imaging Edge Desktop w okienku wszystko gotowe, mam tylko przyciski “Wstecz” i “Anuluj”. Brak “Zainstaluj”. (Dodałem do listy dozwolonych). Ponadto jeszcze nigdy nie udało mi się zaktualizować Vivaldi - “Uruchomienie instalatora nie powiodło się”. Muszę więc instalować na nowo -na szczęście nie tracę przy tym bardzo ważnych zakładek. Bardzo proszę opomoc.
Przechwytywanie

  1. FRST
    http://wklejto.pl/842222
  2. ADDITION
    http://wklejto.pl/842223

Jeśli faktycznie “zgubiłeś” jakieś pliki, to może zaktualizuj za pomocą WU system do najnowszej wersji Win10/ v.2004. Może to naprawi owe braki?

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/929833/use-the-system-file-checker-tool-to-repair-missing-or-corrupted-system

Niestety. Mam najnowszą wersję Win10, skorzystałem z funkcji Naprawiania uszkodzonych plików systemowych. Faktycznie, znaleziono i naprawiono uszkodzone pliki systemowe, lecz bez efektów zarówno z Imaging Edge Desktop jak i z Vivaldi

Zrób nowe konto użytkownika i zobacz czy wróci przycisk “Dalej”.


Nie wiem co to za cenne pliki były, że wyparował przycisk i popsuł się Vivaldi…

Niestety, nie wiem jak to zrobić?

Ale już szukam.

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4026923/windows-10-create-a-local-user-or-administrator-account

Nie masz najnowszej wersji Win10! W Twoim logu FRST widnieje:
Platform: Windows 10 Pro Wersja 1909 18363.900 (X64)
i przydałoby się zaktualizować system do wersji 2004.

WU widać mu nie zaleca np. wykryte Bluetooth: mysz + klawiatura + słuchawki i możliwe będzie działać 1 z 3; pewnie niewygodnie będzie je na zmianę wyłączać lub mową obsługiwać Windows 10 jak się to robi pierwszy raz.

Niestety, na nowym koncie bez zmian - nie mam przycisku zainstaluj w IED ani nie mogę zaktualizować Vivaldi.

A wszystkie aktualizacje są u mnie wprowadzane automatycznie - ostatnia, majowa, na początku czerwca.

Jeśli nie można inaczej, mam rozumieć że pomoże tylko reinstalacja systemu?