"Zhackowane konto" - logi OTL do sprawdzenia

Witajcie!

Przeżyłem dziś mały szok: moje konto Battle.net zostało przejęte - ktoś mając moje hasło zmienił adres e-mail i wyczyścił mi konto. Pierwszy raz w życiu coś takiego mi się zdarzyło. Sytuację już opanowałem.

Nie jestem początkującym użytkownikiem (studiuję informatykę btw xD ), dbam o bezpieczne hasło, nie loguję się na innym komputerze niż na swoim, nie daję się nabrać na phishing czy inny syf, komp chroniony (avast) i skanowany co jakiś czas.

Może jednak mam jakiś syf, proszę o sprawdzenie logów z OTL

http://www.wklej.org/id/767738/

http://www.wklej.org/id/767739/

Ja sądzę że logi nic nie dadzą. Przejęcie konta Battle.net odbyło się jakimś cudem już na serwerze Blizzard. Samo zabezpieczenie jest lipne. Już niedługo Rosjanie dołączą do gry jeśli chodzi o Diablo 3. Przeskanuj jeszcze komputer np Malwarebytes’ Anti-Malware. Bo ja nie mogę uwierzyć ze konto ci zostało zhakowane. Radzę jeszcze napisać do Blizzard i dowiedzieć się czy było włamanie na serwer u nich. Jeśli jest więcej osób poszkodowanych to znaczy ze musiał to być zmasowany atak aby zablokować serwer i dostać się do niego.

Nadal nie mogę uwierzyć że mogło ciebie to spotkać studenta informatyki wiedzącego jak dbać o dane :expressionless: Dodam ze zmasowany atak jeden nastąpił 22 maja 2012 roku. Są wiadomości w internecie na ten temat. Czyżby był kolejny ??

Hehe, w maju też utraciłem swoje konto w ten sposób :stuck_out_tongue:

Wystarczył telefon do blizza, na maila wysłali mi reset hasła po zalogowaniu miałem już wydziergane, że pracują nad przywróceniem stanu postaci i w ciągu 30 minut miałem w pełni działające konto:)

a masz Authenticator? Choćby na telefonie z androidem.

Gram w WoW od 2004, teraz w Diablo i nic mi się nie stało, ani 22 maja ani w ostatnich dniach.

też dalej jestem w szoku tego i nie potrafię zrozumieć jak to się mogło stać.

Malwarebytes - również czysto.