Zintegrowana karta graficzna, gdzie sprawdzamy parametry?


(trueno2) #1

Wiem, że pytanie banalne, ale... posiadam zintegrowaną kartą graficzna, chcę sie dowiedzieć jakie ma parametry? Może mi ktoś napisać gdzie to sprawdzić?

Przepraszam, za taki banał, ale rzeczy proste sprawiają najwięcej trudu :slight_smile:


(Kowalczyk Wiktor) #2

najprościej? Przy włączaniu komputera !!


(trueno2) #3

Heh, a jakiś inny sposób, bo jak włączam komputer to wszystko tak szybko miga, że moje oko nie jest w stanie tego zauważyć... :twisted:.


(k-9) #4

w evereste sobie sprawdź

Pozdr.


(trueno2) #5

U kurcze... hm, nie no pod tym względem jestem naprawdę ciemny, przyznaję się bez bicia :lol:.

Sorry, @k-9, ale w czym? Co to jest te "evereste "?

Pamiętam, jak miałem starego kompa, to bez problemu, sprawdzałem chyba w Direx'ie, że karta miała 4MB, bez akceleratora, a tutaj nie wiem?


(k-9) #6

a sorry ni evereste tylko EVEREST :mrgreen:

Jest to taki programik który podaje ci parametry kompa, karta graficzna jaki masz procek karta dźwiękowa i takie tam rożne. Ogólnie przydatny programik

Dam ci linka

Masz.