Zipowy program


(Killer107) #1

pobrałem z tej strony program do animacji FLASHA ale nie chce mi sie rozpakować mam win rara (też z waszej strony) i rozpakowuje połowe i pisze błąd archiwum :confused: co jest? Inne programy sa ok


(GP1600) #2

Ściągnij jeszcze raz. Plik nie sciągnął się do końca na pewno.


(pysiu) #3

oznacza to ze plik sie żle ściągnął i jest niekompletny


(system) #4

No to jak inne programy są ok, to zacznij właśnie z nich korzystać a winrara odstaw na jakiś czas i tyle :!:


(system) #5

Poszukaj gdzie indziej tego pliku bo prawdopodobnie jest on "kopnięty".


(system) #6

Spróbuj rozpakować go Total Commanderem. kiedyś tak miałem że rarem nie mogłem pozpakować bo wyskakiwał błąd a TC normalnie się wypakował


(system) #7

Przecież napisał, że próbował innymi programikami i było OK :!:

Jaki powinno się wysnuć z tego wniosek :?: Trzeba czytać uważniej posty :smiley:


(system) #8

Tutaj większość jak czytam... Nie wie o czym pisała... Bo przecież jasno wynika z postu otwierającego, że plik jest dobry a z WinRARem coś nie tak :lol: :stuck_out_tongue: Może nie tyle coś nie tak, dla mnie logicznym jest, że pliki zip rozpakuwujemy jakimś (nawet sharewarowym) WinZIPem, a rar - WinRARem. Chociaż oba powinny działać na odwrót także (trudno by było kupować dwa programy, żeby obłużyć te dwa formaty :P)

Moja diagnoza jest taka, że widocznie ten plik zip, został zakodowany jakimś nietypowym algorytmem, z którym akurat WinRAR sobie nie radzi. Ja bym spróbował rozpakować jakieś inne archiwum zipowe WinRARem i zobaczyć, czy będzie O.K. :idea:


(Killer107) #9

comanderm to samo, plik prawda nie pobrał sie cały :[, sprawdzie to plz bo to serio nie działa pobrało sie tylko 64% pobrałem jeszcze drugi raz i znów 64% :]


(system) #10

A daj link do tego progsa, co to go ściągasz - zaraz zerkniemy.

BTW. Nieźle namieszałeś... Wcześniej pisałeś, że inne programy są OK, czyli można było wywnioskować, że nimi dawałeś radę rozpakować ten plik :-o


(Killer107) #11

Nie ja pisałem że inne programy moge rozpakować a link to http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=290


(Marsmo) #12

Chyba tylko w tym ostatnim zdaniu byłeś najbliższy prawdy, wystarczy zerknąć chociażby na opis kompresorów plików na tym wortalu. http://dobreprogramy.com/index.php?dz=2&id=629 Na szczęście firmy obecnie ze sobą nie konkurują i jedynie naprawdę stare wersje "głównych wyjadaczy" (szczególnie ZIP-owe) nie pozwalają na zawansowaną wzajemną obsługę wielu formatów, łącznie z tworzeniem archiwum.

Najbliższy rozwiązania był chyba Robcio pisząc o "kopniętym pliku", a w takiej sytuacji nawet Total Commander jest bezradny. I nie ma znaczenia czy program, który się ściąga jest na downloadzie poważanej i zaufanej strony. Niewiem może coś po drodze transferu nie łapie. :?

Wiem co mówię :stuck_out_tongue: dzisiaj miałam ściąganko pewnego darmowego programu ze strony domowej (a jakże) i to przez Flash Geta (w 20 sekund a może mniej) i wyszło w końcu, że tylko ... 97 %. Naprawa i diagnostyka Winrara była bezradna - "plik uszkodzony" vide: strona domowa w dodatku 8) Następna próba - inny adres, to samo.Total Commander w rozterce. Chciałam ściągać z polskich stron zawsze to raźniej i bezpieczniej. Niestety było skromniutko, bezpośrednie linki były tylko na dwóch stronach, a w ogóle Google z tym tematem to raptem 4 odsłony. Wnerwiona w końcu powędrowałam "w świat" i od razu ta sama domowa i ściąganko tym razem sie powiodło łącznie z winrarem. :stuck_out_tongue:

Moja rada dla Ciebie killer0pl - wpisuj w Google to co chcesz i metodą prób i błędów w końcu ten program będziesz miał.

Pozdrawiam :slight_smile:


(Killer107) #13

no ludzie plz pomóżcie, spóbujcie to pobrać


(fiesta) #14

Musisz uzbroić sie w cierpliwość tym bardziej że pilk sporawy "waży" 72 Mb

Z transferem około 15 kb/s pobierane trwa około 1,5 godziny. Jak zassam to dam ci znać o efektach.


(GP1600) #15

Mi działa, nie mam żadnych problemów. Wystąpił jakiś błąd z twojej strony.

Pozdrawiam :slight_smile: