Złe naliczanie faktur w orange - odrzucenie reklamacji

Witam. Bardzo was proszę o pomoc. Zgłaszam już 3 raz ten sam problem z orange, za każdym razem dochodzi coś nowego i za każdym razem dostaję odpowiedź, że nie zostaje ona uznana. A oto cała historia.

jakieś 4 miesiące temu przedłużyłem umowę z orange, wybrałem ofertę abonamentową Pelikan II za 39,90, gdzie według podawanych na orange.pl informacji mam darmowy dostęp do facebooka i kilku innych portali społecznościowych. Okej, oferta została aktywowana, ja szczęśliwie hasam po facebooku, pierwsza faktura - zonk. Naliczone zostały opłaty za moje połączenia (od razu zaznaczę że 99% moich połączeń z internetem to facebook, wikipedia, reszta to inne bzdety za które wiem że muszę zapłacić). Piszę reklamację, w odpowiedzi dostaję informację, że darmowy jest tylko DOSTĘP czyli przeglądanie tych portali, a nie przesyłanie do nich żadnych danych (np lajkowanie, pisanie komentarzy, wyszukiwanie) oraz trzeba się z tymi portalami łączyć poprzez APN Usługi WAP. Okej, mają rację to się nie kłócę, chociaż nigdzie nie znalazłem informacji na temat zasad funkcjonowania tego “dostępu” do facebooka. Ok, od teraz korzystam tylko z wbudowanej przeglądarki w mojej Nokii 500, na facebooka wchodzę przez skrót na orange world, APN Usługi WAP. I co sie dzieje ? Kolejna faktura, kolejne opłaty za internet. Znowu się kontaktuję, mówią mi że łączyłem się przez APN Internet i patrząc w panelu użytkownika na orange.pl tak było (choć nie wiem czemu, wszystkie połączenia “w tle” mam wyłączone). Dobra, stwierdziłem że odpuszczam. No i kolejna faktura to samo, ale teraz miarka się przebrała. Po pierwsze to naliczyli mi ponad 12,50 zł za internet, gdzie wszystko prawie to był facebook, wiedziałem że będzie przekroczenie bo kilka razy skorzystałem z internetu, ale nie powinno być to więcej niż około 3 złote. Druga rzecz to to, że przez te problemy postanowiłem kupić pakiet internetowy aby skończyć swoje problemy. Mój okres rozliczeniowy skończył się 9 listopada, to ja 10 około godziny czternastej zamówiłem pakiet który miał być włączony o 23:59, pobrałem około 19 fakturę, aby ją sprawdzić i co widzę? Do faktury obejmującej okres od 10.10 do 9.11 doliczyli mi za pakiet kupiony już w okresie następnym! Złożyłem reklamację, ale czuję że znowu dostanę odmowę (wg tego co wiem to odpowiedź leci do mnie listem), chciałbym więc Was zapytać gdzie się zgłosić w razie odpowiedzi odmownej ?

kiedyś czytałem o podobnym problemie, chodzi o to że nie które zdjęcia i inne rzeczy na fejsie nie są na serwerach fecebooka tylko na maszynach zewnętrznych firm, i niby oglądasz facebooka a tak naprawde śmigasz po za nim i stąd biorą się Twoje opłaty. W/g mnie to zwykłe naciąganie klienta na rzekomo darmowe usługi, operatorzy dobrze wiedzą że tak będzie ale o tym nie informują, a potem koszą kasą. Więc kliencie ciesz cię i płacz/ć

Witam, w przypadku korzystania z darmowego Facebooka muszę potwierdzić informacje, które otrzymałeś z działu reklamacji oraz te, o których wspomniał dodor. Podobnie jest w przypadku korzystania z Facebooka w przeglądarce Opera – będzie naliczana wtedy dodatkowa opłata. Pamiętaj również o tym, że nowoczesne smartfony mogą łączyć się z internetem „w tle” co będzie się wiązać z dodatkowymi opłatami. Co do aktywacji pakietu internetowego to tutaj nie wypowiem się, bo nie znam szczegółów sprawy. Jeśli coś nie została do końca wyjaśniona to zachęcam Cię do kontaktu przez formularz Pomoc Orange dostępny na profilu Orane Polska na Facebooku. Będę mógł to sprawdzić dla Ciebie bardziej szczegółowo. Link do formularza znajdziesz tutaj https://www.facebook.com/orangepolska/a … 9028851067

Pozdrawiam

Tomek

Orange Ekspert