Kupiłem dwa razy ten sam produkt, za 15zł w Mediaexpert płatność przy odbiorze. No i teraz tak, za pierwszym razem źle wypełniłem dane (zły email), ale poszło. Trudno. Wypełniłem poprawnie drugi raz, i otrzymałem fakture. Teraz pytanie, czy anulują mi tą pierwszą przesyłkę, i czy jeśli nie - czy będę zmuszony zapłacić za dwie rzeczy?
Bo chciałem się dowiedzieć czy mieliście podobne przygody, ew. jak to działa w takich przypadkach. A znając serwis klienta Mediaexpert, to albo dostanę odpowiedź już po fakcie - albo naliczą mi miliony za rozmowę
Czy Ty rozróżniasz numery telefonów do jakiej strefy należą? Do Media jest normalny numer stacjonarny z warszawskiej strefy numeracyjnej, koszt połączenia z telefonu komórkowego to maksymalnie około 30 groszy za minutę (chyba, że ktoś ma jakąś przedpotopową taryfę) a najczęściej duuużo taniej.
Jesteś panikarz nikt nie ma prawa zmusić cię do dokonania jakiegokolwiek zakupu.
Wystarczy, ze poinformowałeś o swojej pomyłce mailem czy w jakikolwiek inny sposób i to wystarczy.
Podejrzewam, że te “obawy” o wymuszenie zakupu towaru pomyłkowo kupionego online wywodzą się z zakupów na np. Allegro, gdzie sprzedający za każdy zakupiony przedmiot płaci prowizję co nie ma żadnego uzasadnienia w sklepach internetowych prowadzonych przez sprzedawców na własnej platformie sprzedaży
Dobra jestem panikarzem. Mi to ogólnie nigdy nie wychodzą zakupy przez internet, teraz patrzę że formę płatności mam ustawioną Karta w sklepie, ale jeśli zapłacę gotówką też powinno być dobrze