Zły obraz, błędy system32, bardzo wolne działanie


(Kaldelias) #1

Witam,

 

Nie minął tydzień od ostatniego czyszczenia lapka, a problemy pojawiły się znów, może nie takie same, a nawet gorsze. Wczoraj jeszcze wszystko działało OK, ale podczas normalnego użytkowania, wczoraj wieczorem komputer się zawiesił i od tamtej pory ciężko dojść z nim do porozumienia. Wyskakuje błąd "windows - zły obraz" w różnych wariacjach, najczęściej "program C:/windows/system32/MPR.dll(bądź amdocl.dll) nie jest przeznaczony do uruchamiania w systemie Windows, albo zawiera błąd. Zainstaluj program ponownie, używając oryginalnego nośnika instalacyjnego, albo skontaktuj się z administratorem systemu lub dostawcą oprogramowania w celu uzyskania pomocy". Ogólnie przez to bardzo ciężko uruchomić komputer, teraz mi się to udało, jednak wcześniej nawet przywracanie systemu nie dawało efektu, a po częściowym uruchomieniu mimo, że pulpit był widoczny, to niczego nie dało się zrobić. Próbowałem googlować, ale za wiele to nie dało, nie wiem czy to jakieś uszkodzenia czy infekcja, zamieszczam dodatkowy zrzut ekranu z błędem, który przywitał mnie przed pokazaniem sie pulpitu, oraz logi OTL (niestety program FRST nie działa, pojawia się błąd z "mpr.dll"). Mam nadzieję, że uda się coś zdziałać.

 

post-226881-0-75331600-1423919032_thumb.

 

 

W zasadzie to OTL zawiesił się na skanowaniu właśnie pliku MPR.dll... Już nie wiem co robić, może ktoś wie?

 

 

EDIT: Odwiesił się po dłuższej chwili:

 

OTL.txt http://wklej.to/Nq5h2

Extras.txt http://wklej.to/3S4ZL

 

Zapomniałem dodać, że błędy występują też w trybie awaryjnym.

 

EDIT2: Zauważyłem też, że na pasku start, przy regulacji głośności wyświetla się "usługa audio nie jest uruchomiona", ale dźwięk działa...


(bobbi) #2

To bardziej wygląda na problemy z dyskiem.

W pierwszej kolejności przeskanuj dysk standardowym narzędziem do sprawdzania błędów systemu plików.

Później użyj narzedzi do sprawdzenia kondycji dysku np. http://www.dobreprogramy.pl/CrystalDiskInfo,Program,Windows,27691.html


(Kaldelias) #3

Standardowe narzędzie, tj. Defragmentacja?

 

Edit: ok, znalazłem. Standardowe sprawdzanie błędów nie wykazało problemów, natomiast CrystalDiskInfo nie chce się zainstalować:

 

  1. Chrome go blokuje, bo “może wpływać na działanie Chrome, więc został zablokowany”,

  2. Jeżeli go odblokuje, to instalacja nie chce się uruchomić i wyskakuje błąd:

 

post-226881-0-49045400-1423924294_thumb.

 

 


(bobbi) #4

A sprawdziłeś właściwy dysk tj. systemowy ?

 

Upss… to jak ty uruchamiasz pliki ? Przez przeglądarkę ?

Patrząc na obrazek który załączyłeś to uruchamiasz plik .tmp a nie aplikację  tj .exe

 

Proponuję abyś skorzystał z przywracania systemu i wrócił do punktu kiedy system działał poprawnie.


(Kaldelias) #5

Plik z internetu jakoś trzeba pobrać, Chrome go blokuje zaraz po pobraniu, odblokowuje go w “pobranych plikach”, później wchodzę do folderu “Pobrane” i staram się uruchomić plik exe, bo link do pliku exe mi podałeś, więc logika nakazywałaby spróbować go uruchomić. Rozszerzenia plików mam widoczne, nie jest to plik tmp, dlatego też nie wiem dlaczego ten błąd się pojawia, po to właśnie staram się zasięgnąć pomocy. 

 

Dodatkowo, proponuję przeczytać mój pierwszy post, w którym napisałem, że przywracanie systemu nie przyniosło skutku :frowning:


(Spandau) #6

W związku z tym proszę wykonać diagnostykę MHDD jak w tym poście http://www.fixitpc.pl/topic/141-mhdd/ i podać raport

 

Zobacz tutaj http://www.solvusoft.com/pl/files/brak-nie-mo%C5%BCna-odnale%C5%BA%C4%87biblioteki-b%C5%82%C4%85d/dll/windows/microsoft/windows-nt-workstation-3-51/mpr-dll/ Krok 4 oraz 8