Zmiana dostawcy Internetu +Telefonu na Netię na łączach tp

Witam obecnie mam telefon w tp plan socjalny

i internet w multimo dzisiaj mi się kończy umowa na internet,telefon w tp jest na czas nieokreślony

Dostawca internetu obecny multimo nawet do mnie nie dzwonił w sprawie przedłużenia umowy itp.

W listopadzie złożyłem wniosek w Netii o zamówienie pakietu internet + telefon na linii TP

wniosek został przekazany do tp

tp dzwoniło w sprawie telefonu

że będzie jeszcze do końca stycznia

jak teraz będzie

w ogóle nie wiem czy powinienem zadzwonić do obecnego operatora internetu

czy Netia to wszystko za mnie załatwi

bo z TP i jak ktoś ma Neostradę to ona wszystko załatwia

w sprawie rezygnacji internetu+telefonu na łączu TP żeby swoje usługi zaoferować klientowi

a ja mam internet od Multimo i telefon z TP

nie wiem czy nie powinienem miesiąc przed złożyć zawiadomienie o rezygnacji z internetu z dniem końca umowy

myślałem że Netia wszystko za mnie załatwi…

odłączy telefon i internet u tamtego dostawcy

liczę na odpowiedzi

Dziękuję

Pozdrawiam:)

Sprawdź w umowie z multico, czy nie masz gdzieś zapisane małym drukiem że umowa przedłuża się automatycznie na ten sam okres, albo na czas nieokreślony.

Bardzo często sa takie zapisy, wtedy musisz wypowiedzieć na piśmie im umowę, inaczej przyślą ci za jakiś czas wezwanie

do zapłaty mimo że nie będziesz korzystał z ich usług.

Nie wiem gdzie jest umowa

zaraz poszukam jakiegoś regulaminu w necie w archiwach

umowę zawierałem 23-12-2007 w opcji Multimo 1024 w promocji Promocja MultiLato Internet 24

Może wtedy coś pisało zobaczę

obecnie nic nie pisze w nowych ofertach tych co teraz są…

nic nie robiłem umowa mi się skończyła dalej jest net

abonament opłacony za ten cały miesiąc

myślę że Netia wszystko załatwi

ale ciekawe kiedy mogę spodziewać się neta w Netii

a i regulaminu od poprzedniego internetu nie mogę znaleźć

Słuchaj sprawa z netia wygląda tak:

  • podpisujesz z nimi umowę

  • oni za ciebie załatwiają wszystkie papierki. Nie musisz nigdzie chodzić. Nic załatwiać. Tak w moim przypadku było

  • dostajesz modem kurierem i tu zaczynają się schody

TP przestała mi świadczyć swoje usługi 19 grudnia tego roku. Odłączyli mi internet i telefon stacjonarny. Od Netii miało wszystko działać 20 grudnia. Oczywiście nie działało. Musiałem dzwonić do Netii żeby dowiedzieć się co jest grane. Wysłali techników i zrobili że zaczął działać telefon. Co ciekawe w tym czasie nie mogłem dodzwonić się ze stacjonarki na swój numer komórkowy w Orange. Dziwne. Internet nie działał nadal. Błąd 680. Kolejny telefon do netii był już mniej uprzejmy. Kolejna długa rozmowa i zapewnienie że będzie działało. Wspomniałem też że nie mogę dodzwonić się na swoją komórkę ze stacjonarnego. Przyjechali technicy z tp i stwierdzili że to wina Netii i nic nie zrobią. Zgłoszą do centrali. Minął kolejny dzień.

Rano odebrałem telefon z Netii że powinno już wszystko działać. Żebym sprawdził czy mogę dodzwonić się na komórkę i czy internet działa. Sprawdziłem i w końcu działało. Gościu oddzwonił do mnie po kilku minutach i przeprosił za komplikację. Trwało to wszystko 9 dni.

Tak wyglądała moja historia z przejściem do Netii. Trwało to długo ale nie żałuję że zdecydowałem się przejść do tego operatora.

Ja mam problem ponieważ mam internet u innego dostawcy niż tp ale na ich linii i chyba tam będę dzwonić

a w tp mam telefon i telefon raczej zostanie odłączony z 30 dniowym okresem wypowiedzenia

Chyba muszę zadzwonić do obecnego operatora internetu Multimo

Pokaże co dostałem od Netii

0fa755303656ae3cmed.jpg

992cc19dc5996bdcmed.jpg

TP nie mogło wyrazić zgody ponieważ usługa nie jest świadczona przez nich tylko multimo.

Zadzwoń na infolinie netii i dowiedz się czy wystarczy jak wypełnisz ten papierek i wyślesz do nich czy nie. Tam w sumie jest napisane że wyrażasz zgodę na rozwiązanie umowy więc powinno być oki.

Miałem problem z kontaktem telefonicznym dzwoniłem dziś 3-4 razy za każdym razem że nie ma wolnych konsultantów i trzeba czekać,więc napisałem maila mam nadzieję że szybko odpiszą;)

Na odp mailową to możesz czekać i czekać. Zadzwoń na infolinie i czekaj. W końcu się połączysz. Ja jak dzwoniłem za pierwszym razem to czekałem chyba z 15 minut aż mnie połączyło. Za drugim jeszcze dłużej.

Umowy z netią jeszcze nie podpisałeś?

Jeśli chodzi o Netię, ja radzę jednak poczekać na odpowiedź na maila. Jeśli nie dostaniesz jej jutro, to w poniedziałek.

Ja tam twierdzę że lepiej jest zadzwonić. Sam z własnego doświadczenia wiem.

Nie wiem czemu ale od paru dni próbuję się dodzwonić czekam i czekam nawet 10 minut i nic

ciągle proszę oczekiwać i muzyczka można się wkurzyć

tak to mogę czekać do końca życia i się i tak nie doczekam

jestem wkurzony tą firmą…

niemożliwe że ciągle nie mają wolnych konsultantów

i rano i w nocy

dzwoniłem w różnych porach i ciągle to samo

Dodane 03.01.2010 (N) 11:48

a maila napisałem do obecnego operatora Multimo

bo z nim miałem umowę

i on jakoś musi mnie rozłączyć aby netia mogła zaoferować swoje uslugi

z Netią mam już podpisaną umowę ale muszę z poprzednim operatorem się rozliczyć

Musisz Netię poinformować, że masz (miałeś) umowę z Multimo, TP SA nie może Netii poinformować, że masz Multimo ty musisz to zrobić.

To oświadczenie od Netii na rezygnację z TP SA, sam napisz inne, z tym że zamiast TP SA podaj dane Multimo. Musisz wyrazić wolę rezygnacji z Multimo.

Wysłałem rezygnację do multimo podałem wszystkie dane dotyczące umowy + data+podpis i do netii w zakładce tam gdzie się zaznacza typ wpisałem w inne Multimo i oczywiście wypełniłem wszystko pozostałe

albo ci albo ci mi rozwiążą umowę…

Mam nadzieję że już w następnym miesiącu będę miał już usługi netii

bo tp i multimo to złodzieje

ciekawe ile rachunek za telefon przyjdzie chociaż nie mogłem się do nich dodzwonić.:frowning:

Dodane 31.01.2010 (N) 20:04

obecna firma internetu ma uwolnić linię bo nie chcę z ich usługi już korzystać

wie ktoś ile trwa odłączenie

bo do końca tego miesiąca jest opłacony abonament za internet

wypowiedzenie przyjęli powiedzieli że do końca stycznia będzie

jak uwolnią linię to Netia wchodzi na ich miejsce

może ktoś orientuje się ile potrwa przeniesienie o Netii

umowa podpisana tylko czeka na realizację

Dodane 20.03.2010 (So) 19:17

i nadał nie mam uwolnionej linii

muszę korzystać z mobilnego netu play na kartę przez telefon :frowning:

Kontaktowałem się z TP,Multimo

Oba zwalają winę na siebie

miała do mojej mamy odzwonić pani z tp nie oddzwonila

wogole do bani gdybym miał u siebie inne możliwości

np. telewizja kablowa to by było super

a tak muszę się męczyć

jestem w kropce czy czekać czy wziąć w playu za 45zł 10gb ale troche mała prędkość i mało transferu

Netia wysłała jakiś wniosek żeby podpisać i wysłać do nich

wcześniej coś też wysyłałem ale teraz trochę inny :smiley:

wysłałem go do nich zaraz po otrzymaniu

w netii systemie widnieje że dostali go 8 a chyba 10 wysłali do tp

coś tam takiego

tu macie

5c4d3f7457ce2ea4m.jpg

Napisałem jeszcze skargę do Uke i Ukoik chociaż nie wiem czy do tych trzeba było ale to tak na zapas :slight_smile:

dostałem maila że zostało gdzieś przekazane do delegatury uke tej co jest w moim województwie

ale nie wiem czy to coś da

już nie wiem co można jeszcze zrobić

żaluje że kiedyś wziełem te Multimo

teraz to nawet u nich jest 2mb/s za 74zł

w tp jest o 4 zł tansze…

niby nie wiele ale ja myslałem że operator alternatywny zawsze będzie tańszy a nie droższy