Zmiana karty graficznej

Nie znam się za bardzo na tym więc liczę na waszą pomoc.

Zainstalowałam Windows’a 7 i niestety nie chodzi on w pełni poprawnie- prawdopodobnie właśnie przez słabą kartę graficzną (np. nie działa mi aero). Chciałabym zmienić kartę na lepszą za w miarę rozsądną cenę. Jaką mi polecacie?

Procesor: Intel Celeron 2,66GHz

RAM: DDRSD 1GB

Karta graficzna: RADEON 9200 Pro Family

Dysk twardy: 80GB

Płyta główna: Asrock P4VM800

BIOS: AMI

ile funduszy masz przeznaczone na kartę, jaki masz zasilacz.

Przy Twoim 1GB ramu to aero i tak będzie chodzić bardzo słabo. Inwestycja w kartę może więc nie przynieść oczekiwanych efektów. Dla 7 lepiej mieć minimum 2GB (jeśli chcemy korzystać ze wszystkich jego dobrodziejstw np. aero).

Ramu jak trzeba to dołożę 1 GB- tylko jaki typ (co to znaczy DDRSD?) Pytanie tylko czy do tej płyty mogę dołożyć więcej ramu (co prawda są dwa niebieskie wejścia w tym jeden wolny).

Na kartę chcę przeznaczyć około 100 zł.

Zasilacz: DR-C350ATX Total Output max 350W

jak masz jeden slot wolny na pamięć RAM to wejdzie druga pamięć, bezproblemu :smiley: pamiętaj, żeby brać kartę z wejściem AGP, a pamięć RAM z wejściem DDR (te najstarsze), ponieważ masz właśnie taką płytę główną :slight_smile: nie wiem czy coś aż takiego dobrego wybierzesz za 100 zł ! a widzę, że dojdzie ci jeszcze ZASILACZ! o tym nie zapomnij - 350W na Windows 7 i te parametry to moim zdaniem za mało .

Z własnych doświadczeń wiem, że na 1,25GB RAM nie ma większej różnicy w używaniu Win 7 z Aero lub bez. Starsze Radeony nie mają wsparcia pod nowym systemem, dopiero te od wersji 2xxx, więc jeśli już, musisz patrzeć na GF z serii 6xxx/7xxx. Natomiast używałem tego systemu na karcie GF 6200 128MB/128bit i w porównaniu do XP osiągi były 30% niższe. Nie wiem czy to wina sterowników (próbowałem kilkunastu wersji), ale coś jest na rzeczy i obyś się nie rozczarował.