Zmiana o2 na .... o2 :)

Z poniższego nie bardzo rozumiem,mógłby to ktoś objasnić

Fajne postawienie sprawy,milczenie oznacza zgodę ,coś to chyba na bakier z prawem :slight_smile: ,a w razie rezygnacji (30 dni),a tutaj kawałek z pomocy

Rozumiem że firma nie chce stracić klientów którym można wpychać reklamowe maile ,ale żeby robić wodę z mózgu użytkownikom to lekka przesada.

Konto usuwają natychmiast, po wcześniejszej zmianie regulaminu. Jak to jest w praktyce tego nie jestem w stanie powiedzieć. Wiem, iż wcześniej trzeba było odczekać 14 lub 21 dni na usunięcie konta podając hasło i login adminowi.

Co do reklam bez komentarza, tyle spamu przychodzi mi na o2 jak na żadnym innym koncie.

Nic tu nie jest “na bakier z prawem”, a właśnie przez prawo jest to zamieszanie. o2 przekształciło się z grupy w spółkę, a co za tym idzie - najpewniej zmienił się właściciel.

To mniej więcej tak samo, jak w przypadku, gdy pracujesz w firmie, która zmienia właściciela. W takie sytuacji masz 30 dni na wypowiedzenie umowy.

Mam wątpliwości co do tego maila, nie że to coś złego, ale zagrywka chamska ze strony o2, linki z pierwszego akapitu wiadomości są OK, z drugiego i reszty już mniej, ustawione jest przekierowanie przez spamerski serwer o2 “adserver”, wiadomość jest wysyłana jako “reklama”…

Juz jakis czas temu przyslali maila o zmianie regulaminu i byl punkt ze mozna usunac konto … wpisu w FAQ nie zmienili …