Zmiana operatora i nagły pad karty SIM


(WODZU) #1

Cześć,

siostra niedawno podpisała umowę z Play, będąc od wielu lat abonentką Plusa. Umowa wchodzi w życie za 1,5 miesiąca i nagle, w magiczny sposób Jej karta SIM przestała być widziana przez telefony (testowane na kilku urządzeniach i każde prosi o włożenie karty SIM). W Plusie twierdzą że zapewne doszło do uszkodzenia mechanicznego, jednak karta ma się dobrze i nie była notorycznie przekładana do innych urządzeń. Oczywiście można otrzymać nową za odpowiednią opłatą. Czy komuś z Was przydarzyła się taka historia? Wygląda to bardzo dziwnie i sprawia wrażenie próby wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy za wymianę karty. No chyba że jest to kosmicznie kosmiczny zbieg okoliczności.


(MariuszListecki) #2

Ja bym jednak w tą teorie spiskową nie wierzył.

Skoro umowa wchodzi za 1,5 miesiąca to znaczy że jeszcze 2 fakturke napewno dostaną więc po opłaceniu i owszem paść by mogła ale przed mało prawdopodobne.

Chociaż i tego wykluczyć nie można gdyż sie siostra wypieła na dobrotliwego plusa i przeszła do tego złego playa. Więc może liczą na to że to już nie ich problem.

A tak z ciekawości ile lat ma ta padnięta karta


(WODZU) #3

Karta ma około 10 lat. W swoich telefonach mam 12-letnią oraz 18-letnią i nie ma z nimi żadnego problemu.

A co do fakturki, to i tak ją przyślą, bez względu na to czy abonent z usługi korzysta, czy nie.


(dark__jedi) #4

W Play wymieniają karty sim za darmo. Zawsze.


(MariuszListecki) #5

To jest oczywiste tyle tylko że liczyłem iż mają na tyle przyzwoitości aby abonent rzeczywiści mógł korzystać z usługi


(roobal) #6

Spróbuj może ją delikatnie przetrzeć. Upewnij się też, że nie ma jakichś luzów. Mi niekiedy też się zdarzało, że telefon nie wykrywał karty i musiałem ją wyjąć i włożyć ponownie.

Tylko, że padnięta karta jest z Plusa i Play raczej nie wymieni jej na taką, którą będzie działać w Plusie. Chyba że się mylę?


(WODZU) #7

Od tego zacząłem :slight_smile: Testowałem ją w 2 innych telefonach, z tym samym marnym skutkiem. Temat zaciekawił mnie o tyle, że jeśli Plus oleje mnie jako stałego od 18 lat abonenta i nie da mi czegoś porównywalnego do konkurencji, pożegnam się z nim. Wolałbym jednak, aby nie odcinali mnie od usług, do których świadczenia zobowiązali się do końca umowy, jak ja do płacenia.


(Dimatheus) #8

Hej,

Wydaje mi się, że zbieg okoliczności. Ja też miałem kartę SIM przez 12 lat i z dnia na dzień po prostu padła. Co ciekawe, po darmowej wymianie w Plusie, karta pożyła jakieś 1,5 miesiąca i padła. Konieczna była kolejna wymiana, tym razem płatna 10 PLN. :slight_smile: Ale to chyba jednak spisek nie był.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(WODZU) #9

Aktualnie wymiana karty kosztuje 25zł, co bez względu na kwotę jest śmieszne, ponieważ karta nie jest mechanicznie uszkodzona, a jest niezbędna do świadczenia usługi przez operatora. Ja chyba też podziękuję Plusowi bez względu na ofertę i wszystkiemu co jest związane Plusem i Polsatem, bo przestałem ufać tworowi będącemu w posiadaniu byłego agenta, który nie może zdecydować się jak się nazywa.


(dark__jedi) #10

Oczywiście chodziło o wymianę karty w przyszłości, już w Playu.