Zmiana platformy AMD czy Intel ?!?!

Witam

wiem że tematów było mnóstwo na ten temat ale chcę się  Was jednak poradzić . Przejdę od razu do rzeczy mam  do wydania 1500 zł na płytę i procka   znalazłem to  http://allegro.pl/fx-8320-8x4-ghz-gigabyte-990x-gaming-8gb-1866-i6669370603.html?reco_id=541b4b44-dc09-11e6-a72e-028f32637431&ars_rule_id=201

lub http://allegro.pl/fx-8350-8x4-2-ghz-gigabyte-990x-gaming-usb-3-1-m-2-i6669365512.html?reco_id=fc7b3dc4-db5f-11e6-a234-d89d675bbe78&ars_rule_id=201

ale co do Intela to jestem zielony .

Zmiana ma służyć głownie do grania , wydajności , OC  itd.  obecna konfiguracja  sprzętu  jest w podpisie dodam że  grafikę  będę też zmieniał   za jakieś 2 miesiące na jakiegoś GF GTX  1050 TI  lub jak kasa pozwoli to  1060 GTX .

Budżet 1500zł można znacznie lepiej spożytkować, np. pod i5 Skylake http://allegro.pl/zestaw-intel-core-i5-6600-plyta-asus-h110m-a-m-2-i6679105198.html + 4GB RAM (na początek) http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=113_425&products_id=68189

AMD nie opłaca się kupować. Obecna generacja jest lata świetlne za Intelem i w testach tylko zamykają stawkę.

Ode mnie taka mała sugestia wstrzymaj się z dwa miesiące do premiery Ryzena wtedy będzie w czym wybierać. Sam osobiście jestem zwolennikiem Intela ale dajmy szansę AMD zobaczymy co pokażą.

Zdecydowanie poczekaj na pojawienie się większej ilości Ryzenów.

Sam FX nie jest zły, niestety większość gier kompilowana jest za pomocą intelowskiego kompilatora.

w3_proz.png

Podany przykład jest niestety wyjątkiem od reguły.

Pod tym linkiem kompletna wskazówka co się opłaca a co nie.

może rzeczywiście poczekam  ale  opinie zawsze się przydadzą

dobra jeśli  Intel to jaka płyta  pod proca i pod OC  najlepiej    z  ddr4  i dobra sekcją zasilania  ?!?!? ( proc i  płyta 1500 zł ) komp ma służyć głownie do gier  tak  na najbliższe 2 lata  , jak pisałem  wcześniej grafa też będzie zmieniona   na coś z serii 1000 od GF .