Zmiana systemu

Chciałbym zmienić system z Xp na Windows 7 Ultimate, ale jestem zielony i nie wiem jakie sterowniki będę potrzebował mam:

karte graficzną: Ati radeon hd 5700 series

Plyta główna : GA-EP31-DS3L

Nie wiem czy coś jeszcze trzeba??

ps. Mam już zakupionego windowsa 7

Sterowniki ze strony Gigabyte do Twojej płyty głównej oraz ze strony AMD lub ATI do karty grafiki. Na 7 spodziewaj się gorszej jakości dżwięku niż na xp.

Niczym się nie przejmuj,wszystkie sterowniki bedziesz miał od razu zainstalowane po instalacji nowego systemu,jedynie możesz zainstalować sterowniki(ze strony producenta) do kraty graficznej żeby miec lepszą wydajność w grach

lukass1983 , nie prawda, wszystko jest ok z dźwiękiem. Tylko bas jest słabszy :stuck_out_tongue:

Bas można ustawić w opcjach:)

Ja na Realtec 889A na płytce Gigabyte i głośnikach Creative Gigaworks T20II i na 7 miałem byle jaki dźwięk pomimo najnowszych sterów. Było to powodem, że działam na Xp ponieważ mam czułe uszy. Jakość dźwięku na Xp jest u mnie o niebo lepsza.

kamilek030190xd , bynajmniej dla mnie w 7 jest czystszy dźwięk.

Jeżeli wiecie co z tym zrobić piszcie w tym temacie na tym forum

lukass1983 , może najnowsze stery Realteka z dobrychprogramów?

Bims , popraw tytuł tematu, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Wszystko było najbardziej aktualne a i tak różnica w jakości jest duża. Zresztą to nie tylko ja mam problem, na innych forach też o tym piszą.

To Bardzo ciekawe stwierdzenie na Toshibie C660 brak sterów do grafiki - rozdziałka max 1024x768 :o , brak sterów do płyty głównej, do WLAN, jak również karty sieciowej!! W zestawie płyty brak gdyby nie możliwość dostepu do drugiego komputera nie wiem jakbym sobie poradził… Oczywiście mowa o instalacji czystej a nie recovery z masą śmieci