Zmiana systemu

(J J Krzywanski) #1

Chciałbym zmienić system z Xp na Windows 7 Ultimate, ale jestem zielony i nie wiem jakie sterowniki będę potrzebował mam:

karte graficzną: Ati radeon hd 5700 series

Plyta główna : GA-EP31-DS3L

Nie wiem czy coś jeszcze trzeba??

ps. Mam już zakupionego windowsa 7

(Lpietras5) #2

Sterowniki ze strony Gigabyte do Twojej płyty głównej oraz ze strony AMD lub ATI do karty grafiki. Na 7 spodziewaj się gorszej jakości dżwięku niż na xp.

(kamilek030190xd) #3

Niczym się nie przejmuj,wszystkie sterowniki bedziesz miał od razu zainstalowane po instalacji nowego systemu,jedynie możesz zainstalować sterowniki(ze strony producenta) do kraty graficznej żeby miec lepszą wydajność w grach

(igrek) #4

lukass1983 , nie prawda, wszystko jest ok z dźwiękiem. Tylko bas jest słabszy :stuck_out_tongue:

(kamilek030190xd) #5

Bas można ustawić w opcjach:)

(Lpietras5) #6

Ja na Realtec 889A na płytce Gigabyte i głośnikach Creative Gigaworks T20II i na 7 miałem byle jaki dźwięk pomimo najnowszych sterów. Było to powodem, że działam na Xp ponieważ mam czułe uszy. Jakość dźwięku na Xp jest u mnie o niebo lepsza.

(igrek) #7

kamilek030190xd , bynajmniej dla mnie w 7 jest czystszy dźwięk.

(Lpietras5) #8

Jeżeli wiecie co z tym zrobić piszcie w tym temacie na tym forum

(Szotek5) #9

lukass1983 , może najnowsze stery Realteka z dobrychprogramów?

(Frog) #10

Bims , popraw tytuł tematu, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

(Lpietras5) #11

Wszystko było najbardziej aktualne a i tak różnica w jakości jest duża. Zresztą to nie tylko ja mam problem, na innych forach też o tym piszą.

(system) #12

To Bardzo ciekawe stwierdzenie na Toshibie C660 brak sterów do grafiki - rozdziałka max 1024x768 :o , brak sterów do płyty głównej, do WLAN, jak również karty sieciowej!! W zestawie płyty brak gdyby nie możliwość dostepu do drugiego komputera nie wiem jakbym sobie poradził... Oczywiście mowa o instalacji czystej a nie recovery z masą śmieci