Wypróbowałem wszystkie sugestie innych osób i żadna z nich nie zadziałała. Potem przypomniałem sobie, że miesiąc temu (zanim zainstalowałem „widżet wiadomości i zainteresowań”) zwiększyłem rozmiar czcionek, aby łatwiej było mi czytać długie artykuły. Poszedłem do ustawień i zmieniłem wyświetlany rozmiar tekstu z powrotem na normalne 100% i poof, pojawiły się 2 kolumny.
Aby zmienić rozmiar tekstu, przejdź do Ustawień, następnie do Ułatwień dostępu, a następnie do Wyświetlania. Oto link do strony Microsoft dot com, która wyjaśnia, jak to zrobić. Nie zapomnij nacisnąć przycisku Zastosuj. Niestety, jeśli rozmiar tekstu przekracza 100%, 2 kolumny zmieniają się z powrotem w jedną kolumnę. Osobiście wolę ułatwić czytanie moim oczom, niż martwić się o „widżet wiadomości i zainteresowań”.
Faktycznie, ja też zmieniłem na 113" ustawione w sumie to wszędzie wszystko powiększam bo niestety wzrok już gorszy dużo i przy większym tekście i szacie graficznej nie trzeba tak wzroku wytężać. Dzięki za odpowiedź.