Zmiany FRESH PLAY!

od 23.08.2010r

Nowość! Mamy dla Ciebie 2 nowe opcje w ofercie Play Fresh

Sam wybierz ofertę dla siebie:

* „Darmowe rozmowy i sms-y w Play” - jeśli dużo rozmawiasz i smesujesz ze znajomymi w Play

* „Darmowe sms-y do wszystkich sieci”- jeśli dużo smsujesz w Play i poza Play

W zależności od Twoich potrzeb, w każdej chwili możesz bezpłatnie zmienić opcję na inną. Po włączeniu wybranej opcji na nowo ustawiasz pakiety i usługi na swoim koncie, dlatego pamiętaj, aby przed zmianą wykorzystać wszystkie przyznane bonusy.

Bonusy w Play Fresh otrzymujesz już od doładowania 5 zł, a kwotę doładowania wykorzystujesz na co chcesz.

http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/ … ndex2.html

Nowe regulaminy Play Fresh:

1.Regulamin Oferty Promocyjnej Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play dla Oferty Play Fresh

http://blogplay.pl/wp-content/uploads/2 … -Fresh.pdf

2.Regulamin Oferty Promocyjnej Darmowe SMS-y do wszystkich sieci dla Oferty Play Fresh

http://blogplay.pl/wp-content/uploads/2 … -Fresh.pdf

3.Regulamin Oferty Promocyjnej Przenieś numer do Play Fresh

http://blogplay.pl/wp-content/uploads/2 … -Fresh.pdf

4.Regulamin Oferty Promocyjnej Zmień na Play Fresh z Bonusami

http://blogplay.pl/wp-content/uploads/2 … nusami.pdf

Co będzie jak nic nie wybiorę :o

Pozostaniesz na obecnym Play Fresh bez profilu tak długo jak sam zechcesz. Ceny za wszystkie usługi i pakiety pozostaną bez zmian. To, co się zmienia to zamknięcie promocji Stan Darmowy w dniu 31 sierpnia oraz zamkniecie promocji Bonusowe SMS-y 30 września

Po piersze to nie krzycz, bo ogłuchnę!

Po drugie to nie Fresh Play tylko Play Fresh…

Po trzecie to brednie wyssane z palca, stan darmowy pozostaje, tak jak i bonusowe SMSy…

stan darmowy pozostaje ale płatny za 10zł a juz nie ma za doładowanie za free od 1 wrzesnia a bonusy sms żeby dostać musisz zmienić na jeden z tych profili

Gdzie to masz napisane?

Ja widzę na stronie, że wciąż jest i za darmo…

Stan darmowy zostaje do 31.08, darmowe sms do 30.09 - wtedy kończą się promo i jak chcesz mieć bonusy musisz przejść na którąś z tych taryf, goły fresh nie będzie mieć żadnych bonusów po 30.09

Trochę się to zmienia, ale teraz wewnątrz Play’a są darmowe rozmowy i SMSy bez żadnych limitów - więc jest jeszcze lepiej…

Szkoda tylko tych SMSów do wszystkich sieci, no cóż trudno trzeba będzie się nieco bardziej ograniczać…

A minuty to spox, bo ludzie z innych sieci dużo do mnie dzwonią tak, więc i tak poza Play’a dzwonię za darmo:))

Stan darmowy chodzi i bonusowe sms chodzą przynajmniej na moim koncie w play

ale mój kolega jak kupił starter nie dawno to już nie miał stanu darmowego w usługach i bonusowych sms

za to była opcja w usługach do przejścia

„Darmowe rozmowy i sms-y w Play” - jeśli dużo rozmawiasz i smesujesz ze znajomymi w Play

* „Darmowe sms-y do wszystkich sieci”- jeśli dużo smsujesz w Play i poza Play

co jest prawie to samo co stan darmowy - z różnicą że brak 1000 sms do wszystkich

i darmowy rozmowy play zaczynają się od doładowania z 5zł - na kilka dni etc szczegóły na stronie play

Tak tylko przeszedłem do nowej taryfy i okazało się, że wszystko to co miałem do tej pory na koncie przepadło - łącznie z pakietem internetu gdzie miałem wykupiony przed kilkoma dniami pakiet 1GB za 25 złotych, nabite minuty do wszystkich sieci (ponad godzinę), darmowe smsy i cała reszta…

Porażka po prostu…

Porażka, nie czytasz regulaminów gdzie jasno stoi, że po zmianie taryfy wszystko jest zerowane poza środkami bonusowymi.

Ja przeczytałem, dlatego mam jeszcze pakiety, zbieraj minuty i play online.

Tak to już jest jak się nie czyta :slight_smile:

No tylko, że ja zadzwoniłem do Biura Obsługi Play i konsultantka powiedziała mi, że na ma już stanu darmowego, ale jest nowa taryfa, w której mam po zasileniu za 30 złotych darmowe rozmowy i także SMSy do Play. Wystarczy, że wpiszę kombinację klawiszy na telefonie, po czym zasilę telefon. O tym, że wszystko co mam na koncie już nie powiedziała…

Jak byłem w Plusie to informowali od razu z czym się wiąże przejście do nowej taryfy…

Play ma lepsze warunki, ale zarabia właśnie na okradaniu użytkowników…

http://blogplay.pl/2010/08/ufff/

Wyżal się do gruszki to oddadzą to co ukradli.

A kto Ciebie okradł ?

Wraz z ukazaniem się nowej taryfy ukazał się również regulamin oferty z którym de facto miałeś obowiązek się zapoznać czego nie uczyniłeś i wzorem innych ludzi teraz wieszasz psy na kimś bo tobie się nie chciało czytać co de facto leży w Twoim szeroko pojętym dobrym interesie.

Następnym razem radze ci czytać to co podpisujesz lub regulamin czegoś do czego przystępujesz bo możesz kiedyś wyjść na nie czytaniu jak przysłowiowy Zabłocki na mydle…

Konsultant nie jest od informowania co grozi gdy z czegoś skorzystasz a jedynie ma mieć charakter informacyjny od reszty są regulaminy i tak jest we wszystkich tego typu firmach.

A skargi i zażalenie do siebie i swojego lenistwa.

Czytanie i myślenie nie boli!

Pozdrawiam

Dodane sobota, 4 września 2010, 22:24

a ktoś mu coś ukradł ? bo mi wydaje się, że jednak zaakcpetował regulamin.

Pozdr

O na pewno nie…

Po pierwsze ja gdy przeczytałem ten post na forum byłem zapytać się w dwóch salonach Play - w Krakowie i Dębicy - i w każdym powiedziano mi,że nie zmienia się nic, stan darmowy zostaje, darmowe SMSy zostają…

Więc spoko, kupuję pakiet 1GB 25 sierpnia…

Nagle chcę przedłużyć mój Stan Darmowy pierwszego września, ale okazuje się to nie możliwe. Dzwonię więc do Biura Obsługi Klienta i pytam się co się dzieje…

Konsultantka dała mi jasno do zrozumienia, że tak naprawdę nie zmienia się nic. Nie powiedziała mi nawet, że zmieniam taryfę. Myślałem, że po prostu dawny kod, zmienia się w nowy. Ok super, wpisałem go i zasiliłem konto. Okazuje się, że to co do tej pory miałem na koncie, z wyjątkiem pieniędzy przepadło.

Więc nie próbuj mi mówić, że mnie nie okradziono. To co miałem na koncie, było moją własnością, bo za to zapłaciłem, bądź na to zapracowałem - albo przez długie rozmowy z ludźmi z innych sieci, albo przez systematyczne zasilanie konta. Nie mówiąc już o Internecie, bo za niego po prostu zapłaciłem. Więc jeśli ktoś mi to odbiera, bez mojej zgody (bo nikt w Biurze Obsługi nie powiedział mi nic, że zgadzam się na cokolwiek, aktywując ten pakiet).

Nie… z tymi wszystkimi biurami obsługi jest tak, że jeśli dzwonią do mnie i pytają się, czy się na coś zgadzam, i powiem tak, oznacza to moją zgodę. Gdy jednak chcę z czegoś zrezygnować to muszę udać się z paszportem albo innym dowodem tożsamości, do najbliższej placówki.

Ale nieco odszedłem od tematu. Nie prawda - Biuro Obsługi nie ma prawa informować mnie, tylko o części tego do czego się zobowiązuję wklepując dany kod. Jeśli dzwonię, to obowiązkiem konsultanki jest powiedzieć mi przynajmniej - aktywując pakiet, zgadza się Pan z regulaminem promocji, który jest dostępnym na stronie playmobile.pl. A nie - tekst typu - wystarczy, że Pan wpisze tą kombinację klawiszy, a znowu będzie Pan mógł rozmawiać za darmo.

Więc wcale nie mam do siebie żadnych pretensji. Wina jednoznacznie leży po stronie Play i powiem szczerze - do tej pory uważałem ich za najlepszą sieć na rynku - dziś wiem, że po prostu zarabiają na własnej nieuczciwości.

Bo pamiętam z Plusa, że gdy kończył mi się pakiet, to dostawałem SMS. W Play, gdy kończy się stan darmowy, automatycznie rozpoczyna się zabieranie mi pieniędzy z konta. Nie da się już wyłączyć blokady transferu danych poprzez Play24 - ciekawe, czyżby chcieli sobie dorobić na tym, że użytkownicy, będą łączyć się z internetem poza siecią 3G?

Regulaminów nie było gdy gruszka publikował tego posta świeżo po konferencji prasowej:

http://blogplay.pl/2010/08/play-fresh-jeszcze-lepszy/

Więc sieć okradła tysiące klientów.