Znaczniki nie zapisują się na dysku

witam , Panowie mam problem z, chodzi oto że w ked i notepad chce wpisać zdanie między załącznikami

i po zapisaniu na dysku nie znika p w załączniku

Nie rozumiem o co chodzi, ale znacznik dla akapitu trzeba zamknąć:

Tekst

właśnie chodzi o to ze po wpisaniu tekstu i zapisaniu na dysku cały czas jest

i tekst , chodzi o to dlaczego nie znika

no coż ogólnie to jestem bardzo początkujący ale chodzi o to że na tym filmiku autor wgrywa tekst i znikają mu załączniki a u mnie nie

,, powiem tak chciałem zrobić na szybko stronke www ,, zawodowo szyje ciuchy i chodziło mi o reklame ,,troche poczytałem o html ale coś mi słabo idzie,,,, czy macie może jakieś rady w sprawie zrobienia swojego www ,,,,,,

Daj kod tego pliku który szwankuje, zobaczymy w czym problem.

W sumie dziwne, że znaczniki nie znikają, pierwszy raz takie coś słyszę.

@edit

Te znaczniki nie znikają już gdy strona jest na serwerze? Czy sprawdzasz to po prostu z dysku, klikasz normalnie w plik.html?

Proponuję skorzystać z http://kurs.browsehappy.pl/.

Kiedy zapoznasz się z podstawami będzie Ci prościej zadawać pytania a nam odpowiadać.

Rozumiem że chcesz wykonać prostą stronkę reklamującą firmę. Nie jest to trudne i możesz wszystko sam zrobić nie płacąc ani grosza - musisz jednak zainwestować nieco czasu w naukę.

właśnie o to chodzi że sprawdzam na dysku i znaczniki nie znikają,

Dodane 13.04.2013 (So) 22:31

ok nikt79 poczytam troche o twoich namiarach

daro505 , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Nie jest czasami tak, że zapisujesz plik jako index.html

a przy Zapisz typ jako: jest zaznaczony .txt bądź inny typ.

?

Wtedy zamiast index.html masz index.html.txt

dzięki za rady, raczej weekandami jestem na kompie, to jak cos to w sobote się odezwie

Dodane 21.04.2013 (N) 23:09