Znikająca ikona Word 2016 po przeniesienu na pulpit

Dzień dobry mam problem z pakietem Office 2016. Często pracuje w Wordzie jak i Excelu więc sobie je przeniosłem na pulpit. I nie spodziewany zgrzyt, ikony się nie pokazują. Wiem że to drobnostka ale naprawdę irytująca . System to Windows 7 professional N sp1. Z góry dziękuje za odpowiedzi. :hugs:

Odśwież cache icon.

Najprostszym rozwiązaniem będzie wykonanie następujących czynności.

  • Pokaż ukryte pliki w systemie (opcje folderów - widok)
  • Usuń plik IconCache.db (C:\Users\TWÓJ PROFIL\AppData\Local)
  • Zmień głębię kolorów na 16 bitów (Rozdzielczość ekranu - ustawienia zaawansowane - Lista wszystkich trybów)
  • Uruchom ponownie system Windows
  • Zmień ponownie głębię kolorów na 32 bity
  • Ukryj pliki

Biblioteka ikon powinna być odświeżona z poprawnymi ustawieniami

2 polubienia

Jak zrobisz przekopiowanie np. ikony Excela to też gubi ikonę?

1 polubienie

Dzięki za pomoc :slight_smile: lecz wasze sposoby działały tylko do ponownego uruchomienia windowsa. Trwale pomogła reinstalacja.