Dzień dobry mam problem z pakietem Office 2016. Często pracuje w Wordzie jak i Excelu więc sobie je przeniosłem na pulpit. I nie spodziewany zgrzyt, ikony się nie pokazują. Wiem że to drobnostka ale naprawdę irytująca . System to Windows 7 professional N sp1. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Odśwież cache icon.
Najprostszym rozwiązaniem będzie wykonanie następujących czynności.
- Pokaż ukryte pliki w systemie (opcje folderów - widok)
- Usuń plik IconCache.db (C:\Users\TWÓJ PROFIL\AppData\Local)
- Zmień głębię kolorów na 16 bitów (Rozdzielczość ekranu - ustawienia zaawansowane - Lista wszystkich trybów)
- Uruchom ponownie system Windows
- Zmień ponownie głębię kolorów na 32 bity
- Ukryj pliki
Biblioteka ikon powinna być odświeżona z poprawnymi ustawieniami
2 polubienia
Jak zrobisz przekopiowanie np. ikony Excela to też gubi ikonę?
1 polubienie
Dzięki za pomoc lecz wasze sposoby działały tylko do ponownego uruchomienia windowsa. Trwale pomogła reinstalacja.