"Znikające" pliki


(Greg 120) #1

Mam taki problem. Przy próbie ściągania dowolnych plików, plik jest ściągany, widać pasek postępu, po czym plik "wędruje w kosmos". Nie można go znaleźć na dysku, ani we wskazanej przy ściąganiu lokalizacji, ani nigdzie indziej. Pod nazwą pliku figuruje tylko skrót do niego, który nie działa, bo pliku nie ma :slight_smile: Bez znaczenia też jest, czy to plik "ważący" 300 MB, czy tekstówka 18kB. Tak samo zachowują się pliki które ściągam z Rapidshare, z chomika czy załączniki z poczty.

Strony otwierają się normalnie, nie ma z tym problemów. Wyłączyłem antywira, zdjąłem zaporę w Viście - bez zmian. Miałem IE, zmieniłem na Firefoxa, dwa pliki ściągnęły się bez problemów, później sytuacja się powtórzyła tak jak przy IE. Jak ktoś ma jakiś pomysł co to za g.... , to proszę o pomoc :slight_smile: Zapomniałem dodać, że ten problem ze ściąganiem mam od 2 dni, wcześniej było ok.


(huber2t) #2

Podaj log z Combofix

Logi dajesz na http://wklej.eu lub na http://wklej.org a w poście dajesz tylko link


(Greg 120) #3

Dzięki za pomoc. Muszę tylko od kogoś ściągnąć ten ComboFix - u mnie nie da rady


(Kmgolen) #4

Usuń i ponownie zainstaluj Mozillę. Następnie zmień w ustawieniach przeglądarki miejsce do pobierania plików na katalog, który wcześniej utworzysz (najlepiej na innej partycji niż systemowa). Ściągnij jakiś plik i zobacz czy odnajdziesz go w podanej przez siebie lokalizacji. Jeżeli to nie zadziała i problem nadal będzie występował wybierz opcje "pytaj gdzie zapisać każdy plik"


(Greg 120) #5

Wklejam linka do logu :

http://wklej.org/hash/e0eb1bc443/


(Greg 120) #6

Tak już robiłem. Bez efektu. Dzięki za podpowiedź, myśl dalej :slight_smile: będe wdzięczny


(huber2t) #7

Jeśli byś mógł wklej log na wklej.eu, ta strona mi nie działa


(Greg 120) #8

mówisz i masz :slight_smile:

http://wklej.eu/index.php?id=870d12eb6c


(huber2t) #9

otwórz notatnik i wklej

Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg

Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer

usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!


(Greg 120) #10

Zrobiłem wszystko tak jak w powyższym poście. Bez zmian, dalej nie mogę ściągać plików :frowning: Czy jeszcze coś innego mogę zrobić poza format c: ? Przy generowaniu raportu po skanowaniu antywirem komputer się zawiesił. O normalnej porze zrobię to jeszcze raz i podam linka do raportu.