Mam taki problem: pracowałem normalnie na komputerze (Windows 7 RC build 7100) i włączyłem aktualizacje Adobe Readera (jeśli to może mieć jakiś związek). W tym momencie zniknęły mi WSZYSTKIE pliki z pulpitu - zostały tylko foldery i skróty. Włączyłem na drugi system (Vistę) na drugiej partycji, zainstalowałem program do odzyskiwania danych i znajduje mi kupę plików, ale prawie żadnych na pulpicie, a nawet jak jakiś z pulpitu, to nie ten, który zniknął. Wszedłem w D:/Users/Łukasz/Desktop i też widać przez Vistę same foldery.
Czy jest jakaś nadzieja na odzyskanie danych i co mogło to spowodować?
Kopii zapasowej nie mam… Przywracanie systemu wydaje się bardziej sensowne, o ile zrobiło się automatycznie. Jeśli możesz, przybliż mi, jak je włączyć i czy będą w nim pliki z pulpitu. I czy nie usunie mi plików, które powstały po zrobieniu punktu przywracania.
START - WYSZUKAJ PROGRAMY I PLIKI - wpisujesz PRZYWRACANIE SYSTEMU … dalej program poprowadzi Cię sam (moja sugestia ) wybierz datę przed felerną aktualizacją …
Trochę pomogło przywracanie systemu, cześć plików wróciła. Funkcja Poprzednie wersje nic nie dała. Jeśli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to mam nadzieję, że napisze, ale to co mam teraz raczej mi wystarczy.