Zoho vs Gmail

Ciężko wybrać, niby gmail bardziej znany, ale zoho ma większe możliwości. Jakieś porady ?

wiadomo, każdy Żyd swój towar chwali. Polecam Gmail. Nie chciałbym mieć poczty z końcówką zoho

Ja toleruję tylko końcówki “notowany.pl” bądź “dobrytata.pl”, cała reszta odpada w przedbiegach… Zrób sobie dwie i porównaj, to chyba dość proste?

proponuję założyć sobie konto na gmail i zoho i porównać w praktyce ich funkcjonalność.

W gmail w ustawieniach możesz sobie ustawić przesyłanie poczty na konto w zoho (bez kasowania na gmailu) i ten sposób porównać ich zalety i wady. Zoho ma pewien błąd: przy pisaniu nowej wiadomości i próbie wpisania “ę” kursor ląduje na środku okna nowej wiadomości a literka nie jest wpisana. Na plus w zoho, jak dla mnie, jest możliwość tworzenia zagnieżdżonych folderów. Z kolei kalendarz gmail ma możliwość powiadomienia o terminach na komórkę. Więc wybór zależy naprawdę od tego co komu jest przydatne.

@mleczakm

rozumiem, że to dział na luzie, ale ta wypowiedź …

Ja porównywałem oba pakiety pod kontem kompatybilności z MS Officem. I z wielkim zaskoczeniem stwierdziłem, że i w przypadku dokumentów Worda, jak i Excela większą zgodność z oryginałem uzyskasz otwierając pliki w Zoho.

Tyle mogę podpowiedzieć.

Zoho może obsługiwać maile z innych domen jako po prostu webowy klient pocztowy.

Dziękuję za sygnał. Również “ł” stwarza problem. Zgłosiliśmy do zoho.

Do ewentualnych dyskusji o samym Zoho zapraszamy na portal http://discussion.zoho.com/biznespakiet … -po-polsku

wsparcie ( małpa) biznespakiet.pl - dystrybutor Zoho w Polsce

@biznespakiet.pl

dziękuję za info i link