Ciężko wybrać, niby gmail bardziej znany, ale zoho ma większe możliwości. Jakieś porady ?
wiadomo, każdy Żyd swój towar chwali. Polecam Gmail. Nie chciałbym mieć poczty z końcówką zoho
Ja toleruję tylko końcówki “notowany.pl” bądź “dobrytata.pl”, cała reszta odpada w przedbiegach… Zrób sobie dwie i porównaj, to chyba dość proste?
proponuję założyć sobie konto na gmail i zoho i porównać w praktyce ich funkcjonalność.
W gmail w ustawieniach możesz sobie ustawić przesyłanie poczty na konto w zoho (bez kasowania na gmailu) i ten sposób porównać ich zalety i wady. Zoho ma pewien błąd: przy pisaniu nowej wiadomości i próbie wpisania “ę” kursor ląduje na środku okna nowej wiadomości a literka nie jest wpisana. Na plus w zoho, jak dla mnie, jest możliwość tworzenia zagnieżdżonych folderów. Z kolei kalendarz gmail ma możliwość powiadomienia o terminach na komórkę. Więc wybór zależy naprawdę od tego co komu jest przydatne.
@mleczakm
rozumiem, że to dział na luzie, ale ta wypowiedź …
Ja porównywałem oba pakiety pod kontem kompatybilności z MS Officem. I z wielkim zaskoczeniem stwierdziłem, że i w przypadku dokumentów Worda, jak i Excela większą zgodność z oryginałem uzyskasz otwierając pliki w Zoho.
Tyle mogę podpowiedzieć.
Zoho może obsługiwać maile z innych domen jako po prostu webowy klient pocztowy.
Dziękuję za sygnał. Również “ł” stwarza problem. Zgłosiliśmy do zoho.
Do ewentualnych dyskusji o samym Zoho zapraszamy na portal http://discussion.zoho.com/biznespakiet … -po-polsku
wsparcie ( małpa) biznespakiet.pl - dystrybutor Zoho w Polsce