ZoneAlarm chyba przestal mi dzialac!


(Gerthix) #1

Nie ma ikony obok zegara, nie pokazuje zadnych alertów i nie chce sie uruchomic nawet z Program Files. Co robic?


(Jacek Bydgoszcz) #2

Może zainstalować jeszcze raz?

:lol:


(Zbiwis) #3

Sprawdzić czy nie skończyła się licencja może to był trial.


(Gerthix) #4

Jak sprawdzic czy nie skonczyla sie licencvja jak nie moge go otworzyc?


(Zbiwis) #5

Ale chyba pamiętasz czy kupiłeś czy ściągałeś np. z portalu dobreprogramy.pl (ta akurat jest czasowa) spróbuj otworzyć z start => wszystkie programy


(Gerthix) #6

Nawet nie pamietam skad go mam. Moze go poprostu odinstaluje i zainstaluje na nowo. A moze zna ktos równie dobra i darmowa zapore ogniowa. A tak poza tematem dlaczego nie pisze mi polskich liter?

P.S. Jestem dziewczyna o czym moj login swiadczy:-)


(Zbiwis) #7

Przepraszam nie zwróciłem uwagi na nick

co do darmowego programu to tego pełno

zapory sieciowe http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t=84

a program może ten

co do polskich liter sprawdź klawiaturę polskiego programisty


(Gerthix) #8

Dzieki,cos sobie wybiore. Co do liter to wogole mi pisze polskie litery tylko tu na forum nie. Ciekawe dlaczego?


(StG 44) #9

Comodo Firewall Pro http://www.personalfirewall.comodo.com/ :wink:


(Zbiwis) #10

Miałem kiedyś problem z pisaniem polskich liter po zainstalowaniu programu BitComet a przyczyną były zainstalowane dodatki jakie zainstalował BitCome


(Agatonster) #11

Sprawdź:

Start - Panel sterowania - Opcje regionalne - Języki - Szczegóły - zaznacz - Polski - Polski (programisty) - Zastosuj - OK.

Pozdrawiam

:?


(Gerthix) #12

Czy Comodo posiada polski interfejs? Bylo by mi latwiej go konfigurowac. A co z tymi polskimi literami?


(StG 44) #13

Na razie nie ma polskiej wersji,ale za kilka tygodni wyjdzie nowa wersja Comodo Firewall Pro 3 z polską wersją,ale z angielską sobie poradzisz bowiem w czasie instalacji można wybrać konfigurację automatyczną, a całe użytkowanie polega na tworzeniu reguł dostępu ,np. dla przeglądarki,poradzisz sobie. :smiley:

Złączono Posta : 03.04.2007 (Wto) 19:04


(Zbiwis) #14

Po pierwsze sprawdź czy masz polskie litery w jakimś edytorze, może być i notatnik.

Po drugie jakiej używasz przeglądarki.

Po trzecie (a nawet przed pierwsze) sprawdź to co napisał Agaton


(Gerthix) #15

Po pierwsze - pisalam ze poza forum pisze mi polskie litery.

Po drugie - Internet Explorer.

Po trzecie - Sprawdzilam i mialam ustawiony - polski(programisty).

:wink:


(Zbiwis) #16

Jak pisałem miałem podobny problem po zainstalowaniu programu BitComet (masz go ?)

sprawdź Narzędzia => Zarządzaj dodatkami => włącz lub wyłącz dodatki może jakiś dodatek gryzie


(Gerthix) #17

Mam BitComet 0.85 ale nie ma tam takiej opcji Narzedzia=> Zarzadzaj dodatkami.


(StG 44) #18

Przeczytaj co w tym linku pisze user

czary2mary http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... skie+znaki


(SeBoLaS) #19

a jeśli chodzi o firewall to ja polecam ten:

według mnie najlepszy.Miałem Comodo i zamulał kompa a jeśli chodzi o Kerio to jest spoko,i po polsku :mrgreen:


(Zbiwis) #20

Musi być w IE

narzedziaii2.jpg