Zrywanie połączenia co parę sekund. Pomocy

Witam, mam problem teraz pytanie po czyjej stronie leży, mojej czy dostawcy.

1.png

Sprawdź ile sieci wi-fi jest na Twoim kanale, ewentualnie zmień kanał na inny.

pozdrawiam

A, zapomniałem dodać że to połączenie kablowe. Klasyczne podłączenie routera - Dostawca WAN - Komputer port LAN

Czy w momencie zrywania, na ikonce od połączenia pojawia się czerwony krzyżyk i napis “kabel sieciowy odłączony” czy żółty wykrzyknik, czy po prostu nic się nie pojawia tylko Internetu nie ma? Jeżeli czerwony krzyżyk to zacznij od wymiany kabla.

Pozdrawiam,

Marcin

Bywa tak, że nie pojawia się nic przemiennie z żółtym wykrzyknikiem

Jak możesz to wrzuć gdzieś poza forum screen z pierwszego postu bo mi się nie otwiera. Wymieniałeś kabel UTP? Spróbuj też zmienić port na switchu, do którego wpięty jest komputer.

Pozdrawiam,

Marcin