Zrywanie połączenia co parę sekund. Pomocy


(Sabotagejkl) #1

Witam, mam problem teraz pytanie po czyjej stronie leży, mojej czy dostawcy.

1.png


(krch) #2

Sprawdź ile sieci wi-fi jest na Twoim kanale, ewentualnie zmień kanał na inny.

pozdrawiam


(Sabotagejkl) #3

A, zapomniałem dodać że to połączenie kablowe. Klasyczne podłączenie routera - Dostawca WAN - Komputer port LAN


(mrcn.s) #4

Czy w momencie zrywania, na ikonce od połączenia pojawia się czerwony krzyżyk i napis “kabel sieciowy odłączony” czy żółty wykrzyknik, czy po prostu nic się nie pojawia tylko Internetu nie ma? Jeżeli czerwony krzyżyk to zacznij od wymiany kabla.

Pozdrawiam,

Marcin


(Sabotagejkl) #5

Bywa tak, że nie pojawia się nic przemiennie z żółtym wykrzyknikiem


(mrcn.s) #6

Jak możesz to wrzuć gdzieś poza forum screen z pierwszego postu bo mi się nie otwiera. Wymieniałeś kabel UTP? Spróbuj też zmienić port na switchu, do którego wpięty jest komputer.

Pozdrawiam,

Marcin