Zrzucanie pamięci fizycznej - problem

Dzień dobry wszystkim.

Mam kłopot z zrzucaniem pamięci fizycznej ‘’ blue screen’’. Jestem zielona w tym i nie wiem co może być przyczyną. Problem nigdy się nie pojawiał, do momentu zainstalowania programu AVAST 7. Po 8-10 dniach użytkowania tego antywirusa zaczęły się właśnie kłopoty ( tak podejrzewam ze to przez to ).

Komputer uruchamia się w porządku, szybko(~ 40 sekund do pulpitu). Mam zainstalowane mało programów ( osobistych np: Mozilla, GG, iTunes. Odkurzacz, CCleaner, Play Online itp)+ sterowniki.

Dbam o aktualizacje, bezpieczeństwo, porządek, sprzątam po każdym przeglądaniu internetu itp.

Mówiono mi że to może być jakiś wirus, skanowałam programami które zostały mi polecone m.in:

-Malwarebytes Anti-Malware

-Dr.WEB CureIt

Nic nie zostało wykryte.

Proszę o pomoc i rozwiązanie problemu.

To może, choć nie musi być z powodowane AVASTEM 7 ktory według mnie jest totalna porażką. U mnie np. przestały działać niektóre programy. Po prostu program się otwierał, a po paru sekundach automatycznie i bez żadnej informacji się zamykał, ale dałem sobie z tym radę zamykając pewne osłony. Żeby było śmieszniej to był to program Microsoftu.

Żeby sprawdzić czy to wina AVASTA proponuję:

Kliknij prawym klawiszem myszki na ikonę AVASTA i wybierz: sterowanie osłonami avast i wyłącz osłonę np. do ponownego uruchomienia lub np. na 1 godz. W ten sposób sprawdzisz czy to wina avasta.

Jeżeli problem się nie pojawi, to znaczy, że coś z avastem jest nie tak i można poszukiwania zawęzić do blokowania poszczególnych usług jak np. osłona systemu plików, Monitorowanie zachowań, osłona sieciowa itd.