Mam problem z logowaniem do platformy PUE ZUS
Po zalogowaniu tylko szary ekran i nic więcej
po zalogowaniu adres taki: portal/zmianaregulaminu
Tyle że nic mi się nie wyświetla…
Przeglądarki uaktualnione, blokery w przeglądarkach wyłączone, w antywirusie KIS domena dodana do wykluczeń.
A strona dalej mi nie działa… Co robić?
Sprawdź może po kompletnej dezaktywacji KIS lub w poniedziałek męcz dział IT ZUS-u.
Ja też mam
https://www.zus.pl/portal/zmiana-regulaminu.npi
i się renderuje:
Raczej chamskie wklejenie nie przejdzie:
<div dojotype="dijit.layout.ContentPane" style="bottom: 5px; padding-right: 7px; position: absolute; right: 5px; text-align: right; overflow: hidden;" class="dijitContentPane" title="" role="group" id="dijit_layout_ContentPane_3" widgetid="dijit_layout_ContentPane_3">
<span class="dijit dijitReset dijitInline zus-button dijitButton" widgetid="zusnpi_button_Button_1">
<span class="dijitReset dijitInline dijitButtonNode" dojoattachevent="ondijitclick:_onButtonClick">
<span class="dijitReset dijitStretch dijitButtonContents" dojoattachpoint="titleNode,focusNode" role="button" style="user-select: none;" id="zusnpi_button_Button_1" tabindex="0" aria-label="Akceptuję nowy regulamin PUE ZUS">
<span class="dijitReset dijitInline dijitIcon" dojoattachpoint="iconNode"></span>
<span class="dijitReset dijitToggleButtonIconChar">●</span>
<span class="dijitReset dijitInline dijitButtonText" id="zusnpi_button_Button_1_label" dojoattachpoint="containerNode" aria-hidden="true">Zapoznałem się</span>
</span></span>
<input type="button" value="Zapoznałem się" class="dijitOffScreen" tabindex="-1" dojoattachpoint="valueNode" role="presentation"></span>
</div>
Ale @Orianka ma problem po zalogowaniu, jak nie masz konta to zrób je z pomocą np. „profilu zaufania” i dopiero wciskaj „print screen”.
Niestety @krystian3w mnie się tak ekran nie wyświetla, a powinno
A jeszcze tak zapytam - da się tymczasowo wyłączyć antywirusa KIS bez jego odinstalowywania?
Podobną sytuację miałam jakiś czas temu z logowaniem do banku. Ale koniec końców okazało się że to ONI mieli problem z funkcjonalnością serwisu, a nie ja. Ale wojowałam z nimi kilka dni
No nic będę się dobijać na Infolinie ZUS
Czytałam na stronach ZUS że „są problemy z logowaniem do ZUS PUE i trwają prace serwisowe”
Tyle że to trwa od kilku dni, a może i dłużej… taki efekt „Polskiego Ładu”
A tak konkretnie to na jakiej? Jedyne info które widziałem to te
Nie liczac tego że przegladarka Internet Explorer już nie będzie obsługiwana.
Masz problem u siebie. To że przegladarki aktualne wcale nie oznacza ze ich profile nie są uszkodzone.
A poza tym czytaj tu
Używam przeglądarki Firefox i Chrome
Już stronka ZUS mi hula…
Musiałam trafiać na dni z logowaniem, gdy mieli te problemy techniczne, a komunikatu jeszcze nie zdążyli dać
Także problem rozwiązany
Ten temat został automatycznie zamknięty 180 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.