Zwiecha Creative Zen

Dziś po raz pierwszy od kupna zawiesił mi się mój Zen.

Nic strasznego - myślę - zrobię reset i po sprawie.

Tak też zrobiłem i po włączeniu go ponownie pojawił mi się ekran aktualizacji.

No dobra, byłoby to normalne gdyby to trwało 5-10 minut.

A to trwa już pół godziny i pasek nie ruszył nawet o kawałek.

Proszę o pomoc, naprawdę ciężka sprawa.

Próbowałem resetować, podłączać do kompa, nic nie pomogło.

A mógłbyś dokładniej napisać, jak to się stało? Przeglądałeś zdjęcia, słuchałeś muzyki, oglądałeś film?

Dokładnie było to tak : kopiowałem sobie film na odtwarzacz, podczas wrzucania go, usunąłem poprzedni (tak, że miałem dwa okienka usuwanie i kopiowanie).

Jeden film się skopiował, drugi usunął, a ja wyjąłem odtwarzacz z gniazda USB.

Po pewnym czasie zauważyłem, że coś na ekranie się przekręca (tak jak przy wgrywaniu plików) i pomyślałem, że po prostu się zawiesił, więc zrobiłem reset.

Od tego czasu, gdy włączam odtwarzacz zawiesza się on na ekranie aktualizacji.

Na noc nawet zostawiłem go włączonego, podpiętego do ładowarki i pasek nie ruszył się nawet o milimetr.

Próbowałem też poczekać aż bateria się rozładuje, ale nadal to samo.

Spróbuj zainstalować firmware od nowa. Pobierzesz je tutaj: http://support.creative.com/downloads/w … e=4#type_4 nie jestem pewien, ale może ono spowodować utratę danych z odtwarzacza.

Też o tym myślałem, ale niestety problem jest bardziej złożony, odtwarzacza nie widać w Windowsie.

A próbowałeś instalować to firmware? Ono samo powinno sobie jakoś poradzić. Możesz jeszcze popróbować wciskania różnych kombinacji przycisków, czasem wybudza to odtwarzacz.

Próbowałem instalować i nie działa nic.

Z klawiszami też próbowałem, no totalna zwiecha, nie wiem już jak na to poradzić.

wyjmowałeś baterię?

Z tego odtwarzacza, to raczej trudno wyjąć baterię.

Nie chcę go już do końca zepsuć, więc nie wyjmowałem :slight_smile:

Witam. Wracam do starego problemu, zawieszania się odtwarzacza - aktualizacja po włączeniu i klops, komputer nie widzi urządzenia.

Czy jakoś z tym się uporałeś ?

Dzięki za wskazówki

Tak, uporałem się poprzez oddanie go na gwarancji.

Chociaż myślę, że zrobiliby też bez gwarancji, ponieważ wszystko odbywało się drogą wysyłkową, poprzez Obsługę klienta creative.

Poszukaj, a znajdziesz to, potem musisz odpowiedzieć na kilka pytań i oni sami Ci zaproponują wymianę.

Dzięki.