Zwieszanie sie po uruchomieniu


(Mefisto1985) #1

cześć

problem polega na tym, że zaraz po uruchomieniu komputer

wiesza się (nie działa alt+ctrl+del, myszka, klaw. nic sie nie da zrobic)

restartuję

potem troche dłużej chodzi (jakieś 3 minuty)

znowu się wiesza

restartuję drugi raz i potem chodzi dość długo bez zwieszenia się :mrgreen:

XP SP2

loga z hijackthis sprawdzałem co prawda pobieżnie ale raczej wina nie infekcji, posiadam antyvirusa i firewalla, jak również programy do czyszczenia rejestru i antyspyware...

..staram sie dbac o kompa i formata ostatnio robiłem jakieś ponad rok temu.. czy to wina tego, że zbyt długo format nie był robiony ??

proszę o wskazówki i rady...jestem zielony :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

pozdr0000


(Paker) #2

mozliwe ze przez formata, chociaz watpie, mysle ze sie cos moze przegrzewac karta , plyta glowna albo zailacz nie wytrzymuje juz, sprawdź to :wink:


(Marcys46) #3

Ja mam ten sam problem. Jak się rozwiąże, to dam Ci znać.


(Spam) #4

Nie tylko szkodniki widać w logach.

Wrzuć nowy log i zobaczymy, co tam masz.


(mareksolak) #5

****************** a tak na serio może to byc problem skoków napięcia


(boczi) #6

OT-y - KOSZ


(kris) #7

Po odłączaj wszystkie urządzenia podpięte pod USB zostawiając tylko myszkę lub klawiaturę by sprawdzić czy komputer działa , u mnie taki problem stwarza nie raz modem od neo podłączenie pod inny port USB rozwiązuje problem .