Witam . Moje pytanie do was brzmi : Czy jeśli telefon mi się zepsuje po raz trzeci mogę żądać zwrotu pieniędzy ?
Hmm. Zwrotu dlatego , że mam w domu sporo telefonów , ale po raz pierwszy trafił mi się taki zjechany dziad .
Od początku , więc kupiłam telefon w sklepie Auchan . Mam go zaledwie rok , a już pokazał na co go stać . Był tani więc chciałam go przetestować . Za pierwszym razem był problem z uruchomieniem , bo się restartował sam . Za drugim (tym) jest w naprawie dlatego , że głośnik się popsuł . Od pewnego czasu już przerywał , ale czekałam do ostatniej chwili . Gdy rozmawiam nie słyszę nic . Wcześniej się to zdarzało ,a le po wył. i włączeniu telefonu wszystko było okej . Natomiast teraz się zepsuł i gdy wyłączyłam się nie włączał przez hmm. 15 minut jak nie więcej … A głośnik nie działał nadal . Zawiozłam go więc i czekam na odpowiedź z serwisu . Czy jak za 3 razem się zepsuje będę mogła go zanieść i żądać zwrotu gotówki ? Bo wymiana towaru to chyba nie bardzo . Zwrot gotówki interesuje mnie czy dostanę pełną kwotę jaką zapłaciłam za telefon czy połowę tej kwoty .