Zwrot pieniedzy

Witam . Moje pytanie do was brzmi : Czy jeśli telefon mi się zepsuje po raz trzeci mogę żądać zwrotu pieniędzy ?

Hmm. Zwrotu dlatego , że mam w domu sporo telefonów , ale po raz pierwszy trafił mi się taki zjechany dziad .

Od początku , więc kupiłam telefon w sklepie Auchan . Mam go zaledwie rok , a już pokazał na co go stać . Był tani więc chciałam go przetestować . Za pierwszym razem był problem z uruchomieniem , bo się restartował sam . Za drugim (tym) jest w naprawie dlatego , że głośnik się popsuł . Od pewnego czasu już przerywał , ale czekałam do ostatniej chwili . Gdy rozmawiam nie słyszę nic . Wcześniej się to zdarzało ,a le po wył. i włączeniu telefonu wszystko było okej . Natomiast teraz się zepsuł i gdy wyłączyłam się nie włączał przez hmm. 15 minut jak nie więcej … A głośnik nie działał nadal . Zawiozłam go więc i czekam na odpowiedź z serwisu . Czy jak za 3 razem się zepsuje będę mogła go zanieść i żądać zwrotu gotówki ? Bo wymiana towaru to chyba nie bardzo . Zwrot gotówki interesuje mnie czy dostanę pełną kwotę jaką zapłaciłam za telefon czy połowę tej kwoty . :wink:

trudno powiedzieć. zazwyczaj można żądać zwrotu gdy usterka się powtarza (np. trzy razy był naprawiany głośnik) i nie dotyczy to tel. jako całości. inni zaś nie zwracają uwagi na źródło problemu, a liczą tylko same ‘wizyty w serwisie’ (nie muszą dotyczyć tego samego podzespołu, ważne by był to ten sam tel.)

Przeczytaj co jest napisane na umowie gwarancyjnej. Czasem po 3ciej, czasem po 5tej naprawie można zarządzać wymiany urządzenia lub zwrot pieniędzy.

Na gwarancji piszę że po 3 razie . Czyli po 3 razie psucia mam możliwość zabrania pełnej gotówki ? Czy tylko jej połowę ?

No jeśli jest napisane, że wymiana urządzenia lub zwrot gotówki, to zwracają całość tej gotówki.

Dlatego też proszę, korzystając z przycisku zmien.gif

W przeciwnym razie, temat trafi do kosza.