Zwrot pieniedzy


(buubaaa321) #1

Witam . Moje pytanie do was brzmi : Czy jeśli telefon mi się zepsuje po raz trzeci mogę żądać zwrotu pieniędzy ?

Hmm. Zwrotu dlatego , że mam w domu sporo telefonów , ale po raz pierwszy trafił mi się taki zjechany dziad .

Od początku , więc kupiłam telefon w sklepie Auchan . Mam go zaledwie rok , a już pokazał na co go stać . Był tani więc chciałam go przetestować . Za pierwszym razem był problem z uruchomieniem , bo się restartował sam . Za drugim (tym) jest w naprawie dlatego , że głośnik się popsuł . Od pewnego czasu już przerywał , ale czekałam do ostatniej chwili . Gdy rozmawiam nie słyszę nic . Wcześniej się to zdarzało ,a le po wył. i włączeniu telefonu wszystko było okej . Natomiast teraz się zepsuł i gdy wyłączyłam się nie włączał przez hmm. 15 minut jak nie więcej .. A głośnik nie działał nadal . Zawiozłam go więc i czekam na odpowiedź z serwisu . Czy jak za 3 razem się zepsuje będę mogła go zanieść i żądać zwrotu gotówki ? Bo wymiana towaru to chyba nie bardzo . Zwrot gotówki interesuje mnie czy dostanę pełną kwotę jaką zapłaciłam za telefon czy połowę tej kwoty . :wink:


(Walkiria 84) #2

trudno powiedzieć. zazwyczaj można żądać zwrotu gdy usterka się powtarza (np. trzy razy był naprawiany głośnik) i nie dotyczy to tel. jako całości. inni zaś nie zwracają uwagi na źródło problemu, a liczą tylko same 'wizyty w serwisie' (nie muszą dotyczyć tego samego podzespołu, ważne by był to ten sam tel.)


(ra-v) #3

Przeczytaj co jest napisane na umowie gwarancyjnej. Czasem po 3ciej, czasem po 5tej naprawie można zarządzać wymiany urządzenia lub zwrot pieniędzy.


(buubaaa321) #4

Na gwarancji piszę że po 3 razie . Czyli po 3 razie psucia mam możliwość zabrania pełnej gotówki ? Czy tylko jej połowę ?


(ra-v) #5

No jeśli jest napisane, że wymiana urządzenia lub zwrot gotówki, to zwracają całość tej gotówki.


(rgabrysiak) #6

Dlatego też proszę, korzystając z przycisku zmien.gif

W przeciwnym razie, temat trafi do kosza.