Parę dni temu zakupiłem na aukcji komputer. Wysłałem do sprzedającego maila z wiadomością,żeby komputer został wysłany kurierem a nie przez Pocztę Polską, sprzedawca zrobił jak uważał i komputer został wysłany przez pocztę, oczywiście wybrałem opcje,że mogłem sprawdzić zawartość paczki. Wcześniej przed odebraniem paczki wysłałem do sprzedawcy maila z zapytaniem, czy mogę w ciągu 2-3 dni sprawdzić sprzęt i jeśli w razie jakiś problemów odesłać i odzyskać pieniądze przystał na moją prośbę. Odebrałem komputer po czym się okazało,że jest dysk uszkodzony. Nie byłem w stanie określić, czy dysk jest uszkodzony na poczcie bez podłączenia do prądu, użycia oprogramowań. Po rozmowie telefonicznej sprzedawca powiedział,że nie jest to jego problem i co najwyżej może mi wysłać nowy dysk. Oczywiście nie wszystko się zgadzało z opisem i komputer nie jest w 100 % sprawny. Co mogę dalej zrobić ? Chciałbym odzyskać całą kwotę.
To się tyczy wyłącznie towaru, który nie nosi żadnych oznak użycia. W przypadku fabrycznie zapakowanego komputera, te oznaki będą widoczne - choćby plomby na kartonie.
wszystko zależy od woli sprzedającego bo wcale nie musi przyjąć zwrotu i zwrócić pieniędzy chyba że się na to sam zgodzi
zwrot w ciągu 10 dni bez podania przyczyny przysługiwałby ci gdybyś zakupił nowy komputer od osoby która prowadzi działalność gospodarczą poprzez opcję kup teraz
jak w aukcji było napisane że sprzęt jest sprawny 100% to reklamuj dysk skoro jest zepsuty niech naprawia albo tak jak pisałeś wymieni na inny na takie coś powinien przystąpić jeśli jest w miarę uczciwy